Lison Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Witam nie mam lądowania w silniku. Wymieniłem stator i koło zamachowe Ale problem jest dalej . Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest i jak wygląda Regulator napięcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwi999 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Cześć, jak się nie mylę w tym silniku regulator napięcia jest w ECU sterowniku silnika, i na dodatek jest chłodzony wodą , http://www.evinrudenation.com/owner-zone/emm-unwrapped/ dość popularna awaria w e-tec-ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Ale brak ladowania a silnik chodzi? Bo jak tak to raczej nie regulator napięcia on jak pada to bezpiecznik strzela i jest po zabawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Kazdy jeden silnik chodzi bez ładowania . Zasilanie cdi czy tam innego systemu jest realizowane z cewek pod kołem zamachowym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Mi jak pad regulator napięcia to silnik zgasł i nie dało się go odpalić tu mowa o Merkurym w 4t na gaxnikach. Bezpiecznik odrazu się palił i silnik zgasł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lison Opublikowano 26 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Ma ktoś pomysł co z tym zrobić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Masz serwisowe evinrude? Zobacz czy z statora do kompa idzie prad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lison Opublikowano 27 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Nie mam serwisowki ;( Tam jakaś dioda się paliła muszę to sprawdzić , dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lison Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 czy mogę prosić pełną serwis ? budexbud@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 wysyłam w 3 częściach bo to ma 28mb 3 e-maile 2x po 10 i 1x 8mb załacznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lison Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Dzięki za serwisówkę ale przyznam że mało z tego czaje :) gdzie w Wawie wstawić ten silnik do serwisu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lison Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Czy jest możliwość zamontowania dodatkowego regulatora napięcia ??? myślałem żeby zrobić tak aby zamontować dodatkowy regulator napięcia ponieważ silnik chodzi od strzała i napięcie z statora wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryf Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Wszystko można. Na moich długich spływach, ładowanie sprzętu elektronicznego to podstawa. W słoneczne dni wystarczają panele fotowoltaiczne. Ale w pochmurne ładowania brak. Posiadam silnik Honda BF 4,5. Silnik ma padnięty moduł ładowania. Nowy moduł kosztuje kosmiczne kwoty. Pominąłem więc ten element i wyprowadziłem kable z przed modułu na kostkę (szybko złączkę) Napięcie to prąd zmienny, który ma różne wielkości w zależności od obrotów silnika. Kablem podpinam się do kontrolera ładowania paneli fotowoltaicznych, ale wcześniej prostuję prąd mostkiem prostowniczym 30 A (koszt 6 zł. ) Działa bezproblemowo, Aku naładowane, a czy fachowo, to już musi się wypowiedzieć jakiś spec od elektroniki :) https://sklep.avt.pl/mostek-prostowniczy-kbpc2510.html?gclid=CjwKCAjwgbLzBRBsEiwAXVIygBM1szMHY4ctCMAR6lcLLJJx2pfj0oMx6WUPtJqlJf1QUoBLjOPgsBoCUJgQAvD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksd Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 witam polecam firme hardwarecare.nl pozostaje naprawa modulu EMM koszt 430euro natomiast koszt nowego to 1200 $ nie ma innego sposobu naprawy ładowania +12V przerabiam ten temat w moim e tec 50hp podłaczanie do statora osobnego regulatora napieecia nic nie daje silnk sie wyłącza mozna jeszcze bardzie uszkodzic komputer i wtedy wogole nie bedzie sie nadawał do naprawy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.