kuba.zielinski Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 czy kto moze wie lub slyszal w czym moze byc problem, chodzi o to ze w momencie kiedy pompuje gruszką paliwo slychac jak w silniku nagle cos tyknie tak jakby jakis czujnik, raz załączył sie alarm i silnik zgasl po czym nie moglem go odpalic. tak jakby iskre odcinalo i nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ale do glowy przychodzi mi zla jakosc paliwa jedynie bo sprawdzalem czy podaje olej itd. czy jest faktycznie jakis czujnik ktory odcina zaplon jesli cos nie tak jest z paliwem ktos cos wie?? czy moze jest to jakas inna przyczyna. wiem ze inna mieszanke dobiera na wolnych obrotach inna jak jest zimny i inną jak sie mu dokłada, na obecna chwile wymieniam kable na te ktore stosuje sie w samochodach rajdowych ale zaloze sie ze nie w tym problem. czy moze paliwo ujowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Jak podczas pracy załącza się alarm i gaśnie to może być czujnik temperatury. Ja kiedyś tak miałem. Podobny silnik(FORCE). Problem z chłodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Zapodaj jakieś dane motorka bo modeli 225 trochę jest i we wszystkich są czujniki temp. Jak czujnik robi zwarcie do masy to zapłon ginie. Teraz czy tylko temperatura powoduje wyłączenie zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 te "tyknięcie" to z pompy paliwa , miałem podobnie pompa paliwa zaciera się , podejrzewam ,ze wywaliłeś system VRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.zielinski Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 co to znaczy wywalilem system VRO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 VRO to system smarowania ze zbiornikiem zewnętrznym, niektórzy go wywalają i pływają na mieszance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.zielinski Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 a to jest dobre rozwiazanie wypieprzyc to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikron Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Hej, Jest o tyle dobre, ze pompy VRO sa zawodne a jak ta ci nawali to zatrzesz silnik - ja tez wywalilem w moim Evi 60. Pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 W moim Evinie działało jak należy, nie miałem żadnych problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.zielinski Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zawsze wlewam ekstra litr oleju na sto litrów paliwa do baku, trochę kopci ale od momentu kupienia tego silnika robię to bo mój kumpel wymieniał tłok. Obawiam sie ze paliwo mogło byc do bani bo w tym samym dniu znajomemu penta sie zatrzymała wyciągnął litr paliwa i wierzcie mi pół na pół benzyna z wodą. Mowię poważnie a mój problem jest z tym powiązany bo kiedy ja tankowałem było Ok jak pływałem, mój brata zatankował na tej samej stacji w ten sam dzien co kolega na szczęście 20 litrów No ale wtedy problem sie pojawial dlatego wiąże to ze zjebanym paliwem bo wczesniej nic takiego sie noe działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.