Skocz do zawartości

Evinrude 140HP VRO demontaż pompy oleju


ma_ko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem ze był temat, ale nie mogę odszukac, czy po zaslepieniu wezykow oleju sama pompa bedzie działać? z elektryką sobie poradze zeby nie piszczała, ale czy pompa paliwa bedzie dzialac bez podawania oleju? Kazdy pisze co innego. Nie wiem czy dawac konwesje wymontowac całe VRO i dac pompę sterowana podcisnieniem? - koszty, czy odłączyć olej niech sama pompa paliwa działa? Robił ktoś coś podobnego? Z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Posiadam dwa JOHNSON-y z zaślepionymi pompami VRO i nie ma żadnego problemu. Jeden to 60KM 3 cyl. a drugi 90KM V-4, oba z przełomu lat 90. 60-tka chodzi z tak zaślepioną pompą już 12 lat, w zeszłym roku wymieniliśmy membranę bo zmurszała ze starości.Warunek to dokładne zaślepienie dopływu oleju, w innym przypadku pompa będzie ssała lewe powietrze poprzez ten dopływ. Poza tym należy rozłączyć VRO  oraz zbiornik oleju od wiązki, inaczej cały czas będzie piszczał alarm. Nie odłączać piszczyka w manetce bo on również alarmuje o przegrzaniu silnika! No i nie zapomnij dolać oleju do zbiornika paliwa bo zatrzesz silnik!

Powodzenia i do zobaczenia na wodzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...