BABEL Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Witam Szanowną brać wodną, potrzebuję pomocy mechanika, serwisanta, silnik( jak w temacie) po zimie odpalił bez problemu, jednak po wejściu w ślizg po kilku sekundach, spadają obroty i motor gaśnie, po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza, na wolnych i średnich obrotach można płynąć cały czas i nic się nie dzieje. Problem pojawia się na wysokich obrotach. Zegary nie pokazują żadnych błędów. Wygląda to tak , jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa, ale nie chcę niczego sugerować. Liczę na to ,że jest tu ktoś , kto jest mi w stanie pomóc. Szczecin i okolice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Chwyć za gruszkę podczas plyniecia i pompuj nią, przynajmniej wykluczysz pompę paliwa bo raczej to ona szwankuje, masz vro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BABEL Opublikowano 1 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Tak, mam ten system, i raczej działa, bo oleju ubywa. To jest silnik z 1996r, więc nie reaguje na zmianę oleju. Pomysł z gruchą przetestuję, być może faktycznie wypala to co ma w komorach pływakowych i gaśnie. Dzieki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Ja w dwóch evinach miałem problem z pompą vro siadła główna membrana, zmuszała, zamieniłem na zwykła pompe podcisnieniowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolny Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 W starszych silnikach 2T nardzo często pomaga plukanie w myjce ultradźwiękowej gaźników ( jakie by nie były ) . Problem zawsze po zimie i zawsze na wolnych OK ,a po dodaniu gaśnie . W bardzo wielu podobnych przypadkach myjka pomogła ,pomimo ,że gaźniki były czyszczone mech. , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BABEL Opublikowano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 dziękuję za podpowiedzi, na pewno wykorzystam je przy konsultacji z mechanikiem. Mam jeszcze nadzieję że tu się taki odezwie z moich stron, sam nie chciałbym grzebać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BABEL Opublikowano 5 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Chwyć za gruszkę podczas plyniecia i pompuj nią, przynajmniej wykluczysz pompę paliwa bo raczej to ona szwankuje, masz vro? Pompowanie gruchą podczas płynięcia nie pomogło, czy jest coś co jeszcze mogę sprawdzić, wykluczyć, jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaila Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Witam. W dniu wczorajszym pojawił się u mnie problem, nie idzie wyłączyć silnika stacyjką, nawet po wyłączeniu masy silnik pracuje cały czas, dopiero po wyjęciu wtyczki z czujnika położenia wału silnik zgasł. Stacyjka jest sprawna bo przemierzyłem. Problem pojawił się dosłownie w ciągu 4,5 odpaleniu silnika i następował stopniowo tzn. Najpierw przez pierwsze 3 wyłączenia zaplonu silnik gasł po 5,10 sekundach a teraz już nie idzie go wyłączyć wogóle. Po przekroczeniu stacyjki albo odłączeniu masy silnik zaczyna ewidentnie inaczej pracować ale nie idzie go wyłączyć. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Stacyjka przy silnikach marine ma dwa dodatkowe styki do wyłączania silnika. To nie jet typowa stacyjka samochodowa gdzie występuje tylko dystrybucja plusa. Czyli Twoja stacyjka marine to są dwa wyłączniki. Gaszenie odbywa się poprzez zwarcie dwóch kabli masy a nie rozłączenie plusa. Odłączanie masy nic nie da przy gaszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaila Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 A te 2 kable to są te które wychodzą z modułu zaplłonowego? Sygnał wyłączenia idzie na moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Gaszenie jest połączone równolegle ze zrywką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaila Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Znasz odpowiedz na moje pytanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Witam, Mam bardzo podobne objawy, silnik po dzisiejszym pływaniu na wolnych obrotach gaśnie. Po kolejnych próbach przy wkręcaniu traci moc i gaśnie. Próbowałem również z gruszką ale bez zmian. Proszę o informację, czy temat może został wyjaśniony lub proszę o namiar na mechanika, który będzie w stanie mi pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Etya Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Witam. Podpinam sie pod wątek, mój gażnikowy Johnson V6 150 hp 2t z 2001 r. po dłuższym postoju przestał działć właściwie. Z gardzieli górnego lewego gażnika leje sie strumieniem paliwo podczas zapalania i tuz po zgaszeniu, silnik odpala ale gaśnie po kilkunastu sekundach, chyba że go podpompuję gruszką. Pracuje nierówno i "żyje własnym życiem"Jak pracuje to z gażnika paliwo się nie leje. Ten model ma mieszalnik VRO , który został zrewidowany membrany jak nowe. Gaźnik zamieniony miejscem i to samo lewy górny leje czyli miejsce jest powodem a nie gażnik...Pływak kompozytowy, zawór iglicowy trzyma...Kompresja na kazdym cylindrze >10 Nie mam dobrego manuala szukam na ebayu, ale są tylko starsze 92r - nie wiem czy układ zasilania czyms się różni? Prócz tego masywnego wycieku układ zasilania jest szczelny tzn. nie ma widocznych wycieków. Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.