xemil Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam jestem nowym motorowodniakiem i mam kilka pytań dotyczący evinrude 60vro rok 90 1. manual po polsku czy był kiedyś dostepny ? a może ktoś posiada? 2 jak zsynchronizować gaźniki poustawiać jakość mieszanki , wolne obroty ? 3.czy gruszka paliwowa po napompowaniu przed odpaleniem nadal powinna być w miarę twarda podczas pływania ? 4. czy filtr paliwa powinien być pełny czy jeżeli jest połowa powietrza to też jest ok ? 5.mam elektroniczne ssanie , jeżeli kliknie przy przekręcaniu kluczyka to należy przyjąć że działa czy da sie to jakoś sprawdzić ? 6. jeżeli odkręce gaźniki to potem należy je odpowiednio zsynchronizować 7. mozecie polecic jakis sklep gdzie zakupie uszczelki ewentualnie kit do ganików w razie potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1- nie 2- http://boatinfo.no/lib/evinrude/manuals/1990-2001johnsonevinrude.html 3-nie 4-tak 5- jest jeszcze przełącznik na tym ,,badziewiu" 6-tak- uchył przepustnic i wyprzedzenie zapłonu 7- https://www.boats.net/catalog/evinrude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemil Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 2 nie działa mi ten link 5 jaki przełącznik , chodzi o taki obrotowy do odpalania recznego ? 6 gdzie mozna znalezc instrukcje co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 2 - ta strona słabo działa mobilnie, na kompie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemil Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 witam dziekuje wszystkim za pomoc . ten mamual to raczej nie do ogarniecia przeze mnie. Dlatego kolejna prośba, czy jest ktos w stanie mi pomoc w wytłumaczeniu łopatologicznym synchronizacje po przeczyszczeniu ? Oraz czy mogł sie przetawic zapłon i czy nalezy go równiez regulowac co jakiś czas ? Ogólnie odpali po jakims czasie ale troche sie musze nakrecic , i nic nie zmienia czy zimna czy ciepła. pływać - pływa , narty pociągnie , ale to palenie jest naprawde cieżkie . za każdą informacje z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Poszukaj filmów z synchronizacją gaźników motocyklowych. Niestety potrzebny jest do tego przyrząd. Filozofii w tym nie ma więc temat do ogarnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemil Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 prosze o informacje : śruby A służa do regulacji obrotów / składu mieszanki ? czy dobrze rozumuje : czy wg tabeli mam wkrecic sruby A do oporu, potem wykrecic o 2 obroty i nastepnie regulacja co 3/4 obrotu ?? jezeli ktos moze to prosze podpowiedziec gdzie znajde sruby aby wkrecic wakuometry do synchronizacji, oraz który z gazników jest bazowym czym mam synchronizowac gazniki ( która śrubka za to odpowiada ? http://upload.secondsun.pl/img/1569527256img-9546.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1569527261img-9547.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1569527265img-9548.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1569527269img-9898.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.