Rudzionek26 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Witam Kupiłem silnik evinrude 75 z 2006r i nie pokazuje mi na zegarach obrotów. Przewody założyłem inne drugie od sprawnego silnika i dalej brak RMP nie pokazuje. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Moze obrotomierz? Albo zasniedzialo cos w nim albo w styku albo poprostu zdechł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzionek26 Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Obrotomierz jest drugi i tez nie działa. Może regulator napięcia tylko gdzie on się znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Regulator napięcia nie ma tu znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudzionek26 Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Gdzie szukać przyczyny niedziałających obrotów? Manetka, przewody, zegar inne i dalej nie pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Rozumiem, że to E-Tec TACHOMETER CIRCUIT TESTS IMPORTANT: Make sure all outboard and boat wiring and connectors are in good condition. Check voltage at the battery. Use this reading as a reference for battery voltage. STEP 1 Connect the red meter lead to the tachometer purple wire and the black meter lead to the tachometer black wire (key ON, outboard NOT running). • If meter shows battery voltage, go to STEP 2. • If meter shows less than battery voltage, check the purple, red/purple, and black wiring circuits, fuse, key switch, and battery connections. STEP 2 Disconnect instrument harness gray wire and black wire at tachometer. Set Fluke 29 Series II meter, or equivalent, to Hz scale. Connect meter between gray wire and black wire. With outboard running at 1000 RPM, meter should indicate 90 to 105 Hz. • If meter reads 90 to 105 Hz, replace tachometer. • If meter reads low or no signal, confirm output on gray wire at pin 16 of EMM J1-A connector. – Reading OK – Check condition of tachometer circuit (gray wire). Repair as needed. – Reading not OK – Check connection at EMM; replace faulty EMM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.