Robert Koza Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Cześć Poszukuje jakich kol wiek specyfikacji planów i informacji tego silnika. Obecnie niema iskry i mam wrażenie że jest niekompletny,nie wspominając o wartościach nominalnych cewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 W tych modelach pękały cewki zapłonowe... (ich zewnętrzna osłona była z marnego materiału) Ściągnij koło zamachowe, pamiętając, że to silnik z calowymi śrubami i zobacz co tam się dzieje. Przy okazji sprawdzisz przerywacze, kondensatory i nasączysz filc smarujący krzywkę przerywacza. Mniej więcej tak to będzie wyglądało: http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1970&hp=18&model=18003E&manufacturer=Evinrude§ion=Magneto+Group Pobierz sobie też to: http://files.motorka.org/plm/jo-ev/johnson_outboard_repair_manual_%201-60hp_1971-1989_motorka.org.rar i to: http://files.motorka.org/plm/jo-ev/Evinrude.service_manual_1.5-35HP_1965-1978_motorka.org.rar Nim zaczniesz martwić się cewkami zapłonowymi po prosu je sprawdź. Szczelinę na przerywaczach ustaw na 0,45mm. te silniki są tak prymitywne (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) że wyciągniesz je z piwnicy o 30 latach i to ma działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Koza Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 A ciężko dorobić rozrusznik do niego? Bo ma opcje na sterociągi itp a na rozrusznik słabo to widać. I jak zauwarzylem,chyba nieda się już go podciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.