Skocz do zawartości

Johnson 15HP WH-13A


Robert Koza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tych modelach pękały cewki zapłonowe... (ich zewnętrzna osłona była z marnego materiału) Ściągnij koło zamachowe, pamiętając, że to silnik z calowymi śrubami i zobacz co tam się dzieje. Przy okazji sprawdzisz przerywacze, kondensatory  i nasączysz filc smarujący krzywkę przerywacza. Mniej więcej tak to będzie wyglądało:

 

http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1970&hp=18&model=18003E&manufacturer=Evinrude&section=Magneto+Group

 

Pobierz sobie też to:

http://files.motorka.org/plm/jo-ev/johnson_outboard_repair_manual_%201-60hp_1971-1989_motorka.org.rar

i to:

http://files.motorka.org/plm/jo-ev/Evinrude.service_manual_1.5-35HP_1965-1978_motorka.org.rar

 

Nim zaczniesz martwić się cewkami zapłonowymi po prosu je sprawdź. Szczelinę na przerywaczach ustaw na 0,45mm.

te silniki są tak prymitywne (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) że wyciągniesz je z piwnicy o 30 latach i to ma działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...