Autor Wątek: johnson 4.5  (Przeczytany 4549 razy)

Wrzesień 26, 2017, 20:02:35
Odpowiedź #30
Można założyć nowy temat pomiar kompresji
Firma, model, konie i rok do tego pomiar kompresji i wtedy po jakimś czasie wyjdzie ile jest silników z 6 barami które pływają  :P
Niezły pomysł ale jak to w życiu. Pomiary będą robione dopiero jak silnik kitę odwali  :D

Co do wymiany pierścieni. Najpierw próba olejowa i jak ciśnienie się podniesie to dopiero znaczy, że przyszedł czas na takie zabawy.

Październik 14, 2017, 15:45:19
Odpowiedź #31
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Jelenia Góra
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Witam wszystkich.Walka trwa nadal. A więc wymieniłem uszczelkę pod głowica z metalowymi pierścieniami, sprężanie podniosło się do 7 bar, ale dalej lipa. Padło na gaźnik, ponieważ pryskając paliwem w okolicach ośki przepustnicy silnik gaśnie, miał ktoś podobny przypadek?

Październik 28, 2017, 14:14:10
Odpowiedź #32
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Jelenia Góra
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Jednak wymiana gaźnika na inny nie pomogła i teraz pytanie cz moduł morze powodować zła prace jednego cylindra mimo tego ze iskra jest?

Październik 28, 2017, 20:39:42
Odpowiedź #33
  • ****
  • Wiadomości: 282
  • Białystok
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
moze wpływac. to elektronika.
podmień moduł

Listopad 03, 2017, 07:43:45
Odpowiedź #34
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2017, 08:02:56 wysłana przez mikijet »