Quid Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Jak w temacie problem dotyczy Johnson-a 40 z 2000roku odpala bez problemu ale bardzo nie rowno pracuje i mocno szarpie, nie wkręca się na obroty, gaźniki czyste świece nowe stare kable zapłonowe miały przebicie i także zostały wymienione osobiście obstawiam źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu ale nie wiem jaki powinien byc i jak go ustawic w silniku zaburtowym tak więc proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Najpierw sprawdź czy pracują obydwa cylindry. 2T czy 4T ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ale gafa przepraszam silnik 2T wydaje mi się że obydwa palą grzeją się równo, pali za pierwszym pociągnięciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 ,,grzeją się równo" = wydaje mi się :) Są blisko siebie a aluminium jest przewodnikiem i to niezłym. Musisz się upewnić. Zmierz przy okazji kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Obydwa cylindry pracują, kompresja jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 http://boatinfo.no/lib/library.html poszukaj serwisówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 to ze kompresja jest w porządku to ogólnikowe stwierdzenie. odczyłka w kompresji nie powinna wynosic wiecej niz 5% pomoidzy odczytem x obu cylindrów.test oczyeoscie robiony na otwartej na max przepustnicy. przyczyny nie równej pracy to: róznica w kompresji na obu cylindrach, gaznik przybrudzony pływak paliwa na nisko, nieszczelnosc w układzie zbiornik, złaczki, wejscie na pompke,połaczenie pompka gaznik swiece słabe, i połaczenia przewodó z cewek luzne, słaba masa pod cewkami, powerpackem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Różnica w kompresji praktycznie nie istnieje gaźniki czyste jak łza pływaki są ok sprawdzałem, pompka nowa przewód paliwowy tak samo świece od razu nowe kupiłem razem z przewodami, wszystkie połączenia elektryczne sprawdzałem w celu wyeliminowania korozji śniedzenia i złego połączenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Podałem Ci link do serwisówek, zaglądałeś? Czy nie wypluwa paliwa z gaźników podczas pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dziękuje za link, paliwa nie wypluwa na razie wygląda na to że cewka zapłonowa ta pod kołem zamachowym jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Obydwa cylindry pracują, kompresja jest w porządku..... na razie wygląda na to że cewka zapłonowa ta pod kołem zamachowym jest do wymiany. To obydwa pracują czy nie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quid Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Obydwa pracują ale nierówno przec słaba iskrę gdyż cewka zasilajaca daje jakieś 40V zamiast 230V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 http://boatinfo.no/lib/library.html poszukaj serwisówki Jakieś historyczne te dane! Czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jak 2001 to dla Ciebie archeo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.