ADRIAN949 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Hej, wpadł mi w ręce taki silnik Johnson 4B69B. Mam problem z uruchomieniem go, raz mi zapalił ale tylko na kilka sekund! Więcej razy nie chciał mi zapalić, iskra jest ale czasem tak jakby zanika! Jakie świece się stosuje do takiego silnika? Jaka powinna być ustawiona przerwa na kowadełku? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Paliwo jest w komorze spalania! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Dzień dobry 8) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 co wnosi takie coś? Dzień dobry Pozdrawiam 1. sprawdz komprese na cylindrach, powinna byc powyze 4 bar/cylindrer.im wyższa tym lepiej 2. przerywacze powinienny byc ustawione na 0.020" czyli ok 0.5 mm 3. przerwa na swiecy 0.8mm, NGK BPr7hs poczytaj to: http://outboard-boat-motor-repair.com/Evinrude%203%20HP%20Lightwin%20Outboard%20Boat%20Motor/default.htm 4. gaznik rozebrac i kompiel w cylit bang i wypłukac w paliwku, moze trzeba bedzie uszczelnic dysze wolnycg obrotów i wysokich przy okazi czyszczenia gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN949 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Dzięki kolego jutro posprawdzam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN949 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 co wnosi takie coś? Dzień dobry Pozdrawiam 1. sprawdz komprese na cylindrach, powinna byc powyze 4 bar/cylindrer.im wyższa tym lepiej 2. przerywacze powinienny byc ustawione na 0.020" czyli ok 0.5 mm 3. przerwa na swiecy 0.8mm, NGK BPr7hs poczytaj to: http://outboard-boat-motor-repair.com/Evinrude%203%20HP%20Lightwin%20Outboard%20Boat%20Motor/default.htm 4. gaznik rozebrac i kompiel w cylit bang i wypłukac w paliwku, moze trzeba bedzie uszczelnic dysze wolnycg obrotów i wysokich przy okazi czyszczenia gaznika Hej! Kolego kompresji praktycznie nie ma po rozkręceniu głowicy ukazała się kompletnie poklejona sylikonem uszczelka. Obok głowicy jest jeszcze dekielek na kilka śrubek pod nim widać tłoki i pierścienie, ta uszczelka też była w opłakanym stanie! Cylindry nie są porysowane nie czuć progu! Czy przez uszczelki może nie być kompresji? Czy jest jeszcze możliwość kupienia pierścieni tłoków do tego silnika? Uszczelki dorobi mi zakład! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkap Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jeśli lubisz zabytkowe silniki, znalazlem coś takiego: http://allegro.pl/silnik-za-burtowy-boxera-archimedes-stockholm-i2896961562.html Pewnie ma 50lat, no i unikat bo typu boxer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 dorób uszczelki i sprawdz kompresje. tłoki jak nie sa porysowane /zatarte to nie ma potrzeby szukac a pierscienie dorabia TOMRING.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN949 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Oki jutro dorobię! Kupiłem ten silnik za 20zł i chciałem się troszkę z nim pobawić hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.