tomiv90 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Witam wszystkich Mam pytanko do użytkowników johnsona 50 VRO lub osób które miały styczność z tym silniczkiem Ponieważ jestem w trakcie kapitalnego remontu mojej zaburtówki chciałbym usunąc system VRO żeby móc mieszac paliwko ręcznie ;). Gdyż nie jestem pewny czy przez to przypadkiem nie zatarłem go w sezonie :(. Może ktoś orięntuję się jak usunąć, przerobić, bądź czym zastąpić tę pompę aby pobierała samo paliwo?. Czekam na sugestie i propozycję. poszukuję manuala tego motorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Witam tutaj masz wszystko wytłumaczone pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiv90 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Dzięki za info, przyda się. Zastanawiam się tylko czy jak odłączę kostkę i przewód olejowy od VRO to czy będzie nadal pobierać paliwo ze zbiornika. Nie wiem czy paliwo pobierane jest klasycznie z podciśnienia wytwarzanego przez silnik czy może właśnie za pomocą elektryki. Bo jeżeli tako to po odłączeniu kostek strace pompkę paliwa :-[. Na razie nie ma co gdybać bo silnik w rozsypce! Pokombinuję jak złożę machinę do kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 pompa paliwa jest mechaniczna kolego..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.