DJ Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam po ostatnim pływaniu mój silniczek zachorował kiepsko pali oraz jak już go zapalę to ma problem z wkręcaniem się na wyższe obroty myślę że to wina okablowania silnika brak masy gdzieś albo zaśniedziałe styki .... poradzicie od czego zacząć ewentualnie problem z paliwem zauważyłem też że takie małe urządzenie które otwiera przepustnicę co tam są kabelki podłączone nie reaguję może to jest tego wina nie wiem jak to się fachowo nazywa jak robiłem pierwsze próby na słuchawkach to przy odpalaniu to reagowało po przekręceniu stacyjki otwierało przepustnicę :-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Czujnik położenia przepustnicy????? Silnik nie będzie wkręcał się na obroty ani równomiernie pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BECZKOWIEC Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Może klapka w przepustnicy się zablokowala. Sprawdz czy się odchyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ssanie ręczne może trzeba wyłączyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jak masz elektryczne ssanie to spróbuj przestawić czerwony dinks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 nie mam tej części u siebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 No i po temacie okazało się że masa zaśniedziała i raz był prąd a raz nie na tym elektro magnesie z prawej strony silnika ;D 10litrów wypalone gaszone zapalne gaszone jest bajka :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam ponownie mam pytanie do specjalistów o tuż dziś odkryłem usterkę 8) w jednym z gazników odkręciła mi się ta dysza muszę ją potraktować loktajtem ale chodzi mi ile powinna mieć obrotów w drugim gazniku było 1,5 obrotu a w tym 6,5 ustawiłem oba na 1,5 tylko nie wiem czy jest to prawidłowe ustawienie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=55&model=55ESL69A&manufacturer=Johnson§ion=Carburetor+Group nr 30 dyszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ten gaźnik ustawia się ja w ,,żuku". Rozgrzej silnik. Wkręć iglicę do lekkiego oporu a potem wykręć 3,5 obrotu. Uruchom silnik i kręć po pół obrotu w lewo/prawo tak aby uzyskać podwyższenie obrotów. Następnie śrubą zderzaka przepustnicy obniżaj obroty do minimalnych stabilnych. I dalej Iglicą lewo prawo do najwyższych możliwych obrotów a zderzakiem obroty na dól. Powtarzaj czynności aż przestanie reagować na obniżanie obrotów śrubą zderzakową. Potem praktyczny test na wodzie. Jeżeli to możliwe to przy max. obrotach ( płynąc w ślizgu) można pokręcić iglicą do uzyskania max obrotów. Sprawdź czy masz element 38. Element 29 ustaw tak abyś mógł obrócić iglicę w lewo. ( na zimnym silniku potrzebna jest bogatsza mieszanka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Dziękuję za super wykład czeka mnie teraz dzień serwisowy na wodzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andmat Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Jak masz elektryczne ssanie to spróbuj przestawić czerwony dinks. Ja mam johnsona 88 km i mam taki dynks.. W jakiej powinien być pozycji? Trochę ciężko zapala jakby nie było ssania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 No i tu jest problem . Jedna pozycja to automat a druga to ręczne ssanie. Tylko która jest która trzeba wyczuć ;) Nigdy nie pamiętam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 ja mam elektryka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andmat Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 U mnie odpalam go jak Syrenę na luzie i pełnym gazie. Jak podjade na wodę to pokręcę tym wichajstrem.. Jeszcze jedno pytanie zadałem je w innym wątku ale to był wątek sprzed pół roku.. Silnik na luzie 800 obr cyka idealnie. Potem w zakresie do 1000-2000 trzęsie się ale nie gaśnie tylko nierówno pracuje . Powyżej 2500 idzie idealnie , zadnych problemów az do max obrotów. Ciśnienie na wszystkich cylindrach ok trochę powyżej 9 atm. A byłbym zapomniał ... Mój silnik to johnson 88 km 95 rok produkcji 4 cylindry na wszystkich ładna iskra (świece w stanie bardzo dobrym) Jakieś sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.