Skocz do zawartości

Johnson 55 Nowa usterka


DJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po ostatnim pływaniu mój silniczek zachorował  kiepsko pali oraz jak już go zapalę to ma problem z wkręcaniem się na wyższe obroty myślę że to wina okablowania silnika brak masy gdzieś albo zaśniedziałe styki ....

 

poradzicie od czego zacząć ewentualnie problem z paliwem

 

zauważyłem też że takie małe urządzenie które otwiera przepustnicę co tam są kabelki podłączone nie reaguję może to jest tego wina nie wiem jak to się fachowo nazywa jak robiłem pierwsze próby na słuchawkach to przy odpalaniu to reagowało po przekręceniu stacyjki otwierało przepustnicę  :-[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam ponownie mam pytanie do specjalistów o tuż dziś odkryłem usterkę  8) w jednym z gazników odkręciła mi się ta dysza muszę ją  potraktować loktajtem ale chodzi mi ile powinna mieć obrotów w drugim gazniku było 1,5 obrotu a w tym 6,5 ustawiłem oba na 1,5 tylko nie wiem czy jest to prawidłowe ustawienie  ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gaźnik ustawia się ja w ,,żuku". Rozgrzej silnik. Wkręć iglicę do lekkiego oporu a potem wykręć 3,5 obrotu. Uruchom silnik i kręć po pół obrotu w lewo/prawo tak aby uzyskać podwyższenie obrotów. Następnie śrubą zderzaka przepustnicy obniżaj obroty do minimalnych stabilnych. I dalej Iglicą lewo prawo do najwyższych możliwych obrotów a zderzakiem obroty na dól. Powtarzaj czynności aż przestanie reagować na obniżanie obrotów śrubą zderzakową. Potem praktyczny test na wodzie.

Jeżeli to możliwe to przy max. obrotach ( płynąc w ślizgu) można pokręcić iglicą do uzyskania max obrotów.

 

Sprawdź czy masz element 38. Element 29 ustaw tak abyś mógł obrócić iglicę w lewo. ( na zimnym silniku potrzebna jest bogatsza mieszanka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie odpalam go jak Syrenę na luzie i pełnym gazie. Jak podjade na wodę to pokręcę tym wichajstrem..

Jeszcze jedno pytanie zadałem je w innym wątku ale to był wątek sprzed pół roku.. Silnik na luzie 800 obr cyka idealnie. Potem w zakresie do 1000-2000 trzęsie się ale nie gaśnie tylko nierówno pracuje . Powyżej 2500 idzie idealnie , zadnych problemów az do max obrotów. Ciśnienie na wszystkich cylindrach ok trochę powyżej 9 atm. A byłbym zapomniał ... Mój silnik to johnson 88 km 95 rok produkcji 4 cylindry na wszystkich ładna iskra (świece w stanie bardzo dobrym) Jakieś sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...