dawtow Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Jest problem ze silnikiem Johnsona 60 3 gaźniki 3 cylindry. Zamontowany na łodzi odpala na dotyk i na biegu jałowym jest ok lecz po wbiciu biegu słabnie i nie chce się wkręcić na obroty. Wymienione zostały świece i filter paliwa, wyczyszczone gaźniki i pompka paliwa, sprawdzona kompresja, chłodzenie silnika też jest ok. Co jeszcze może go boleć :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Jak wyglądały stare świece? Może ,,ssanie" się zawiesiło. Nie bawiłeś się przełącznikiem na automacie ssania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Stare świece na pierwszym i trzecim przydymione, a na drugim ładna kawa z mlekiem. Co do automatu ssania to jest tam coś na zewnątrz dłubane, przełącznik jak przekręciłem to po chwili silnik zgasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Tak chodzi bez obciążenia jak i z zapiętym biegiem na słuchawkach http://photos.app.goo.gl/5xbr4esmk5EZXMK62 A tak już na wodzie po naprawie cewki ssania :-X http://photos.app.goo.gl/CME6hU2kSdodyEMm1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Te przydymione świece są oznaką złego/niekompletnego spalania. Piszesz, że gaźniki wyczyściłeś. Może automat ssania świruje i nie chce się wyłączać po rozgrzaniu silnika. Żeby wykluczyć nadmiar dawki paliwa Po rozgrzaniu silnika odŁącz linię paliwową i ciśnij gaz do oporu aż zacznie się kończyć paliwo. Jeżeli silnik odzyska wigor przed końcem pracy to będzie oznaczało, że za dużo paliwa dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Automat ssania został nawet odlaczony i przewód zaslepiony, nic to nie dało Silnik dalej bez biegu sie wkreca, a po zapieciu biegu nie ma mocy, Jest podejrzenie że uszczelniacze kaput ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Odłączenie ssania to jedno. Odłączenie całej lini paliwowej od silnika ( podczas jazdy) to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Linia paliwowa została odpieta ale żadnej reakcji nie bylo czyli Silnik nie odżył chodził tak aż wypalił paliwo z gazników Zrobilem próbę rozpędziłem Silnik do maxymalnych obrotow na jakich pracuje i zalączyłem automat ssania i wyrwał jak głupi, czyli od polowy manetki do max pracuje ładnie, ale z saniem na wolnych obrotach zalewa go i gaśnie, po odlaczeniu ssania zapala normalnie i znowu chodził do pół mocy, po plywaniu w ślizgu na Maxa na ssaniu swiece mokre wszystkie 3 chyba wina jest w gaznikach, bo na ssaniu osiaga pełną moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Chyba jednak nie wyczyściłeś gaźników i co ważne, nie sprawdziłeś ich nastaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Gaźniki czyściłem, nastaw pływaków nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Po wekendzie biore się ja za gazniki i się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 W motocyklach (przy układach wielogaźnikowych) po czyszczeniu i nie tylko trzeba przeprowadzać ich synchronizację przy pomocy wakuometru. Poprawia to pracę na wolnych i przy przejściu na średnie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 No i dupa zbita :( wszystko posprawdzane nawet Marcin walczył z tym silnikiem i nadal jest tak samo >:( czyżby faktycznie uszczelniacze ? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin79 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 witam doszedłeś co było z tym silnikiem ? i jakie masz cisnienie na cylindrach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prometeusz16 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 No i dupa zbita :( wszystko posprawdzane nawet Marcin walczył z tym silnikiem i nadal jest tak samo >:( czyżby faktycznie uszczelniacze ? ??? Mialem ten sam objaw tylko że w starym silniku Yamaha 3.5. Winny okazał się simering na wale od strony stopy. Na sucho wkręcał się jak nówka a pod lekkim obciążeniem gasł i słabł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewyy84 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 WItam, Mam ten sam problem w Evinrude 60KM 2T. SIlnik na wolnych wkręca się ale już na biegu nie. Mam zamiar się tym teraz zająć i może kolega już sobie z tym poradził??? Dodam, że u mnie są dwa cylindry. Po zakupie nie było klapki dolotu tej z tyłu. Dorobiłem klapkę z tworzywa, bo nigdzie nie szło dostać oryginalnej i też nie wiem czy ma tam być jakiś filtr powietrza jeszcze?? Przy zasłonięciu górnej przepustnicy jakby dostaje więcej mocy, ale tylko na chwilę, bo zasłonięciu dolnej nic się nie dzieje, a chodzi normalnie na dwa cylindry. Myślicie Panowie, że trzeba zacząć od gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.