Skocz do zawartości

Johnson 65 2T brak mocy


dawtow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem ze silnikiem Johnsona 60 3 gaźniki 3 cylindry. Zamontowany na łodzi  odpala na dotyk i na biegu jałowym jest ok lecz po wbiciu biegu słabnie i nie chce się wkręcić na obroty. Wymienione zostały świece i filter paliwa, wyczyszczone  gaźniki i pompka paliwa, sprawdzona kompresja, chłodzenie silnika też jest ok. Co jeszcze może go boleć  :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przydymione świece są oznaką złego/niekompletnego spalania.

Piszesz, że gaźniki wyczyściłeś. Może automat ssania świruje i nie chce się wyłączać po rozgrzaniu silnika. 

Żeby wykluczyć nadmiar dawki paliwa Po rozgrzaniu silnika odŁącz linię paliwową i ciśnij gaz do oporu aż zacznie się kończyć paliwo. Jeżeli silnik odzyska wigor przed końcem pracy to będzie oznaczało, że za dużo paliwa dostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linia paliwowa została odpieta ale żadnej reakcji nie bylo czyli Silnik nie odżył chodził tak aż wypalił paliwo z gazników

Zrobilem próbę rozpędziłem Silnik do maxymalnych obrotow na jakich pracuje i zalączyłem automat ssania i wyrwał jak głupi,  czyli od polowy manetki do max pracuje ładnie, ale z saniem na wolnych obrotach zalewa go i gaśnie, po odlaczeniu ssania zapala normalnie i znowu chodził do pół mocy, po plywaniu w ślizgu na Maxa na ssaniu swiece mokre wszystkie 3

chyba wina jest w gaznikach, bo na ssaniu osiaga pełną moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

No i dupa zbita  :( wszystko posprawdzane  nawet Marcin walczył z tym silnikiem  i nadal jest tak samo  >:( czyżby faktycznie uszczelniacze ?  ???

Mialem ten sam objaw tylko że w starym silniku Yamaha 3.5. Winny okazał się simering na wale od strony stopy. Na sucho wkręcał się jak nówka a pod lekkim obciążeniem gasł i słabł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WItam,

 

Mam ten sam problem w Evinrude 60KM 2T. SIlnik na wolnych wkręca się ale już na biegu nie. Mam zamiar się tym teraz zająć i może kolega już sobie z tym poradził???

 

Dodam, że u mnie są dwa cylindry. Po zakupie nie było klapki dolotu tej z tyłu. Dorobiłem klapkę z tworzywa, bo nigdzie nie szło dostać oryginalnej i też nie wiem czy ma tam być jakiś filtr powietrza jeszcze??

 

Przy zasłonięciu górnej przepustnicy jakby dostaje więcej mocy, ale tylko na chwilę, bo zasłonięciu dolnej nic się nie dzieje, a chodzi normalnie na dwa cylindry.

 

Myślicie Panowie, że trzeba zacząć od gaźników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...