exploboy Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Witam, mam pytanie co do Zdjęcia, czy te dwie śruby służą tylko do ograniczenia obrotów? Pytanie numer 2, czy końcówki cięgien przy silniku mają mieć jakąś sprężynę w środku? Bo końcówka sie rozciąga z 2 cm po czym nie wraca do swojego położenia i po wrzuceniu na luz silnik zaczyna chodzić na bardzo wysokich obrotach. W sumie jedna końcówka jest krótsza o 1 cm, ona powinna być przy gazie czy biegach? https://zapodaj.net/56d5ee993f173.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Te śruby ograniczają tylko zakres pracy dźwigni kąta wyprzedzenia zapłonu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exploboy Opublikowano 1 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Mike217, czyli teoretycznie gdyby wkręcić górną śrubę można by było ograniczyć moc/obroty silnika? Czy sie mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Nie . Kręcąc tymi śrubami i manewrując długością cięgien zmienisz punkt w którym przypada zapłon . Rozregulujesz silnik w skrajnym przypadku zniszczysz tłoki . Żeby mieć stabilne i powtarzalne wolne obroty wyeliminuj wszystkie luzy na cięgnach i przegubach . W tym rozwiązaniu po dodaniu gazu najpierw idzie wyprzedzenie zapłonu a dopiero po chwili przepustnice gaźników . Jak to rozregulujesz to bez wiedzy i lampy stroboskopowej nie ustawisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exploboy Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Mike217 masz rację silnik juz jest rozregulowany, jakiś znawca zaczął mi doradzać i kręcić śrubami, jak próbowałem dzisiaj płynąć to silnik w prawie w ogóle nie wchodzi na obroty i do tego bylo słychać stuki co jakiś czas, czyli pewnie spalanie stukowe. Jak to teraz mogę przestawić to poprzedniej konfiguracji? Tylko stroboskop czy próbować skręcić śruby do poprzednich miejsc? A i taa wajcha od wyprzedzania zapłonu nie wraca do swojego poprzedniego położenia po wrzuceniu na luz, wydaje mi sie że to przez końcówkę cięgna, bo owa końcówka działa jak siłownik hydrauliczny kurczy sie i rozciąga, nie jest sztywna przez co nie powraca w pierwotne miejsce... Dobrze myślę? Moglby ktoś naprowadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Masz na tym cięgnie opory, albo jest do wymiany . Możesz spróbować ustawic te śruby po staremu , pewnie na gwintach widać mniej więcej jak było . Nic innego Ci w sumie nie zostało , albo szukaj kogoś kto ustawi poprawny kąt wyprzedzenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.