Esc Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Potrzebuje zamowic pare czesci do silniczka - niestety tabliczka znamionowa jest dosc tajemnicza. Jak widac na zdjeciu numer seryjny jest ale modelu nikt nie nabil. Po naklejkach wydawac by sie bylo ze jest to rocznik okolo 85-95 no ale to jednak spora rozpietosc. Ma ktos pomysl gdzie ewentualnie mogli nabic ten model ? Nie mam w tej chwili zdjecia ale silnik wyglada mniej wiecej tak jak tu http://smalloutboards.com/j882.htm i w tym ogloszeniu na samym dole jest wycinek gdzies nabitych numerow i nie jest to tabliczka znamionowa tylko gdzie to miejsce byc moze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 czesci do modelu 6, 7.5, 8 km od 1980-1994 były nie zmienne i zamienne pomiedzy sobą zmiana designu nastapiła w 1994r i do 2001 były tez tak samo klepane a o jakie częci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esc Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Dzieki, Widzialem pare czy parenascie silnikow ale raczej bylo standardowo - teraz mialem problem ale w koncu do trzech razy sztuka i w koncu znalazlem gleboko schowany na bloku silnika nabity upragniony numer - ?J8BACO (pod znakiem zapytania jest cos nabite w stylu B lub 6 lub nie wiem ale to raczej juz nie ma znaczenia) Tak wiec rozumiem ze motorek jest z 85 roku - wiec juz nieco latwiej. Co prawda po takim numerze nie do konca mozna znalezc czesci np. w boats.net. Co do samych czesci to na szybko. Poniewaz znam jego przeszlosc ze od nastu lat nie byl uruchamiany i serwisowany wiec standardowo - swiece, olej, pompa wody, anoda czy tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esc Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Postanowilem napisac posta pod postem i zmienic nieco temat bo widze, ze problemy sie nie skoncza na samej identyfikacji :) Mianowicie faktycznie wymienilem swieczki, impeller i odpalilem go choc z wielkim trudem. Na poczatku z kontrolki lalo sie dosc zwawo lecz po paru minutach juz bylo z tym roznie ale z pewnoscia gorzej niz na poczatku. I potem juz przy kolejnych odpaleniach nawet jak ostygl tez juz ciurkal powiedzmy srednio. Fakt faktem jest taki ze w pierwszej chwili jak wyciagnalem walek to myslalem ze ktos tam zalozyl nakretke na klinie :) ze starego impellera zostal tylko pierscien stalowy - owszem troche wygrzebalem trocino-gum ale zastanawialem sie czy aby nie za malo. No i chyba malo. I teraz pytanie do Was gdzie szukac reszty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.