bplukaszbp Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Witam, Panowie, mam problem, może ktoś pomoże. Otóż silnik na słuchawkach odpala, działa i wszystko idealnie. Natomiast jak jest w wodzie, to już nie chce tak łatwo odpalać, ja już mu się to uda, to po wrzuceniu biegu gaśnie. Najlepsze jest to, że jak go na biegu jałowym wkręcić na obroty i "strzelić ze sprzęgła" to jest gaz na maxa, to wkręca się, motorówka płynie i działa wszystko idealnie nawet jak zejdę do wolnych obrotów.... Dwa serwisu rozłożyły już ręce. Miał ktoś podobny problem? Ciśnienie na cylindrach to 7,5 - 8 bar. Pompka paliwa czyszczona, cewki, kable zapłon, sprawdzone... Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoki3 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Cześć. Czy cięgna gazu masz dobrze ustawione ? Kiedyś miałem podobnie na Yamaha 40Hp. Na placu w beczce odpalał idealnie, na wodzie nie mogłem go odpalić. Dopiero regulacja cięgieł na wodzie dała rezultat i wszystko działowo OK (cuda) . Nie wiem czy masz podobną awarię, warto sprawdzić cięgna i luzy. Jeszcze jedno, czy zbiornik paliwa masz z komorami powietrza przystosowany do łódek? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Co bylo Robione z gaznikami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 1.Jak Ci zgaśnie na wolnych obrotach to sprawdź świece. Suche czy mokre? 2.Jaki ma automat do ssania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bplukaszbp Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Gaźniki były czyszczone i wyregulowane, problem z linią paliwową i ssaniem też wyeliminowany. To bardziej wygląda tak, jak by nie miał siły wypchnąć spalin pod wodą, albo jak by nie mógł kręcić śrubą na wczesnym obciążeniu... A macie info jaka powinna być kompresja w tym silniku? Rok produkcji 1982, może już ma przedmuchy? Co oprócz standardowych rzeczy może powodować taki objaw? To jest dokładnie ten model, tylko, że nie ma tutaj żadnej serwisówki.. https://www.boats.net/catalog/johnson/outboard/75hp/j75elcnb-1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 A wyprzedzenie zapłonu sprawdzone i ustawione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 (edytowane) A fajki założone w dobrej kolejności ? Edytowane 19 Stycznia 2023 przez mikijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bplukaszbp Opublikowano 24 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 Fajki dobrze założone, zapłonu nie sprawdzałem, nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelK Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Jeśli jeszcze nie znalazłeś rozwiązania mogę poratować serwisówką. Miałem podobną sytuacje z moim V4 115. Pomogła regulacja i synchronizacja gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.