sq3llo Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Witam Posiadam silnik jak w opisie Gale z 1963r. 60hp v4 Ogólnie silnik chodzi wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem przerwy na przerywaczach są ok, wymieniłem membranę od pompy paliwa bo padła, wirnik pompy wody (choć stary wyglądał całkiem dobrze) z pomocą kolegi @marcin.j zreanimowaliśmy sprzęgło kłowe, gaźnik wyczyszczony pływak wyregulowany(był problem z dyszą paliwową ale już naprawione) A teraz :P co nie halloo :) Aparat zapłonowy jest nie oryginalny za chiny ludowe nie mogę sobie poradzić z ustawieniem zapłonu. Na wolnych obrotach czasami silnik "kicha" spadają mu obroty czasem potrafi zgasnąć. Pali od 1-2 szarpnięcia szarpakiem (niestety popsułem rozrusznik wysypały się dwa zęby). Silnik ładnie wkręca się na obroty choć czasem wydaje mi się że nie spala paliwa do końca (plamki na wodzie) Silnik wygląda jak na linku : http://www.agott.com/glassboat/Manuals/Johnson3m.pdf jedynie gaźnik nie ma tego pokrętła po środku. Szukam kogoś kto by łopatologicznie ;) wytłumaczył jak ustawić ten nieszczęsny zapłon za dużo zmiennych, a ja od niedawna mam styczność z takim sprzętem ;D Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq3llo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Nikt nic nie pomoże ??? :-X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.