Skocz do zawartości

Johnson - Gale 60DE14B 60Hp


sq3llo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam silnik jak w opisie Gale z 1963r. 60hp v4

Ogólnie silnik chodzi wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdziłem przerwy na przerywaczach są ok, wymieniłem membranę od pompy paliwa bo padła, wirnik pompy wody (choć stary wyglądał całkiem dobrze) z pomocą kolegi @marcin.j zreanimowaliśmy sprzęgło kłowe, gaźnik wyczyszczony pływak wyregulowany(był problem z dyszą paliwową ale już naprawione)

A teraz :P co nie halloo :)  Aparat zapłonowy jest nie oryginalny  za chiny ludowe nie mogę sobie poradzić z ustawieniem zapłonu. Na wolnych obrotach czasami silnik "kicha" spadają mu obroty czasem potrafi zgasnąć. Pali od 1-2 szarpnięcia szarpakiem (niestety popsułem rozrusznik wysypały się dwa zęby). Silnik ładnie wkręca się na obroty choć czasem wydaje mi się że nie spala paliwa do końca (plamki na wodzie)

Silnik wygląda jak na linku : http://www.agott.com/glassboat/Manuals/Johnson3m.pdf jedynie gaźnik nie ma tego pokrętła po środku.

Szukam kogoś kto by łopatologicznie  ;) wytłumaczył jak ustawić ten nieszczęsny zapłon za dużo zmiennych, a ja od niedawna mam styczność z takim sprzętem  ;D

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...