Mostek Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Hej jestem nowy na forum. Mam zagadkowy problem z moim zaburtowym silnikiem Johnson V4 90 KM z 1996 roku. Silnik wariuje na wyzszych obrotach. Szarpie i zmniejsza obroty. Sprawdzalem uszczelki pod glowicami. Byly ok ale wymienilem na nowe. Sprawdzilem termostaty. Rozebralem i sprawdzilem wszystkie cztery gazniki. Wszystko w najlepszym porzadku, a silnik wariuje. Problem pojawil sie od dwoch tygodni. Poprzednio silnik pracowal normalnie bez problemu. Chodzenie dziala prawidlowo. Nie wiem juz czego jeszcze szukac. Jestem technikiem samochodowym z dluga praktyka. Silniki do lodzi to moj nowy temat ale bardzo podobny do mojej profesji. Janusz M. Tel. 501501606 mail janusz@mostowski.pl Ps mam z USA katalog do tych silnikow. 01.09.2015 - kupilem w USA cewki zaplonowe, kable wysokiego napiecia. Wymienilem ale problem pozostal. Podlaczalem tez zewnetrzna elektryczna pompke paliwa. Nic nie pomoglo. Wyczerpaly mi sie pomysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis2121 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam a powiedz kompresje sprawdzałeś na poszczególnych cylindrach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam a powiedz kompresje sprawdzałeś na poszczególnych cylindrach ? Nie sprawdzalem bo problem pojawia sie i ustepuje na moment. Zdejmowalem glowice. Cylindry nie maja wcale zuzycia. Tloki jak nowe. Problem tkwi w czyms innym. Pozostal mi do sprawdzenia chyba tylko uklad zaplonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Wymieniłem już wszystkie elementy układu zapłonowego. Nic nie pomogło. Mam teraz nadmiar części do tego silnika. Wszystkie kupowane w USA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Moduł też ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Power pack tez wymieniałem na nowy i sensor optyczny też. Nie pomogło. Mam tylko kupę nowych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Jak zacznie przerywać to w tym samym momencie sprawdź świece. Suche, mokre, zaoliwione, zmostkowane itd. Może cięgła się rozregulowały i synchronizacja przepustnicy z wyprzedzeniem zapłonu wyszła poza zakres ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostek Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Tydzień tymu zawiozłem łódź z silnikiem do serwisu w Kołobrzegu w porcie rybackim. Może oni dadzą sobie radę z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.