dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Witam Potrzebuję pomocy odnośnie silnika jak w temacie, silnik jest teraz w serwisie w Poznaniu ale Pan Ryszard traci już pomysł co może go boleć. Motorówkę kupiłem z silnikiem który nie odpalał, były wypalone uszczelki pod głowicą i cały silnik był zapiaszczony. Teraz jest już po wymianie uszczelek wyczyszczony silnik odpala na strzał ale pochodzi 5 minut i włącza się alarm nie ma znaczenia czy jest na wodzie czy na wężu ostatnio doszły jeszcze obiawy że pochodzi chwilę i gaśnie a jak się wkręci na obroty to nie idzie go zgasić. Pomocy nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Sprawdzić kompresję, przewody od cewek , alarm zapala się gdy silnik się przegrzewa Czy silnik był rozbierany do czyszczenia jak nie to odkręcić dekiel wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 tak był rozbierany do czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Brak możliwości zgaszenia sugeruje samozapłon od mocno nagrzanego elementu wewnątrz komory spalania. Mogą to być źle dobrane świece, Zbyt wczesny zapłon też może powodować przegrzewanie się silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Witam dziękuję za sugestie odnośnie świec jakie powinny być lub gdzie znajdę jakie mają być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Czy to pewne, ze wlaczajacy sie alarm jest od przegrzania?? Czy tam czasem nie ma pompy VRO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 a co to za pompa vro do czego ona jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 To taka specjalna evinrudowska pompa oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 A może ma ktoś schemat linii wodnej w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Wpisz w google vro pump i porównaj czy masz taki element przy silniku bo ta pompa ma powiązanie z alarmem. Po jakim czasie włącza się alarm? Jest ciągły czy przerywany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 No mam coś takiego podobnego, wchodzi w to paliwo i olej, sygnał ciągły podczas gdy silnik chodzi po zgaszeniu silnika i przełączeniu kluczyka w pierwszą pozycje piszczy cały czas. Alarm włącza się różnie po 5 min nieraz po 20min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Proponuję najpierw ustalić czy alarm jest od oleju czy przegrzania. Jeśli od temperatury to sprawdź termostaty i czujniki temp. Każda strona ma swój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Alarm jest od temperatury, woda płynie wszędzie gdzie ma być jest, mechanik nie wie gdzie szukać usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Jeśli wiadomo, że alarm od temperatury to sprawdź rzeczywistą temperaturę silnika przy włączeniu alarmu. Najlepiej też czujniki sprawdzić w garnku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz Balcerzak Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 A co konkretnie robiłeś ,wymiana uszczelek czy coś więcej to,że nie można go zgasić może wynikać ,że ma za dużą kompresje Czy poprzedni właściciel nie zamieszał coś z tłokami Zmierz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpiotrowski Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Ostatni właściciel sprzedał jako sprawną a nie była, wyczściliśmy silnik z piasku wymieniliśmy uszczelki pod głowicami naprawiliśmy termostaty, pływała było ok 30min i alarm ostygła i znowu i wtedy odcieło paliwo. I teraz jest że jak się da gaz na max to ruszy i zaraz jak by brak paliwa jak się da gaz powoli to płynie chwilę dłużej i koniec. Zawiozlem do mechanika i wyszły objawy jak pisałam samo zapłon i alarm termiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz Balcerzak Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Jeżeli kąt wyprzedzenia zapłonu jest dobrze ustawiony i mieszanka prawidłowa to zmierz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Kiedyś, naprawialiśmy maszynę górniczą, miała problem z hamulcami. Słabe itd teoretycznie wszytko było ok, ciśnienie w układzie pneumatycznym w normie... ale przyjechał stary wyjadacz i mówi (pokazuje) popatrz w jakim czasie manometr powraca do pozycji wskazującej ciśnienie w układzie. Okazało się, że między sprężarką a zbiornikiem zrobił się zator, owszem ciśnienie nabijało ale w czasie powiedzmy 10-krotnie dłuższym.... do czego zmierzam. Napisałeś, że przy gwałtownym starcie silnik gaśnie a podczas powolnego przyspieszania pracuje dłużej... czyli układ nadąża przez jakiś czas podawać paliwo. Przegrzewania też sugeruje ubogą mieszankę... skoro dotychczas sprawdzone tropy niczego nie rozwiązały sprawdź rzeczy pominięte lub te które wykluczyłeś wychodząc z założenia że to na pewno nie to, czyli np przepustowość przewodów paliwowych lub wydajność pompy paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.