Skocz do zawartości

Pomocy silnik 1996 evinrude 115 stacjonarny 2 suw


dawidpiotrowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Potrzebuję pomocy odnośnie silnika jak w temacie, silnik jest teraz w serwisie w Poznaniu ale Pan Ryszard traci już pomysł co może go boleć.

Motorówkę kupiłem z silnikiem który nie odpalał, były wypalone uszczelki pod głowicą i cały silnik był zapiaszczony. Teraz jest już po wymianie uszczelek wyczyszczony silnik odpala na strzał ale pochodzi 5 minut i włącza się alarm nie ma znaczenia czy jest na wodzie czy na wężu ostatnio doszły jeszcze obiawy że pochodzi chwilę i gaśnie a jak się wkręci na obroty to nie idzie go zgasić. Pomocy nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni właściciel sprzedał jako sprawną a nie była, wyczściliśmy silnik z piasku wymieniliśmy uszczelki pod głowicami naprawiliśmy termostaty, pływała było ok 30min i alarm ostygła i znowu i wtedy odcieło paliwo. I teraz jest że jak się da gaz na max to ruszy i zaraz jak by brak paliwa jak się da gaz powoli to płynie chwilę dłużej i koniec. Zawiozlem do mechanika i wyszły objawy jak pisałam samo zapłon i alarm termiczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, naprawialiśmy maszynę górniczą, miała problem z hamulcami. Słabe itd teoretycznie wszytko było ok, ciśnienie w układzie pneumatycznym w normie... ale przyjechał stary wyjadacz i mówi (pokazuje) popatrz w jakim czasie manometr powraca do pozycji wskazującej ciśnienie w układzie. Okazało się, że między sprężarką a zbiornikiem zrobił się zator, owszem ciśnienie nabijało ale w czasie powiedzmy 10-krotnie dłuższym.... do czego zmierzam. Napisałeś, że przy gwałtownym starcie silnik gaśnie a podczas powolnego przyspieszania pracuje dłużej... czyli układ nadąża przez jakiś czas podawać paliwo. Przegrzewania też sugeruje ubogą mieszankę... skoro dotychczas sprawdzone tropy niczego nie rozwiązały sprawdź rzeczy pominięte lub te które wykluczyłeś wychodząc z założenia że to na pewno nie to, czyli np przepustowość przewodów paliwowych lub wydajność pompy paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...