stachu265 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Witam. Dałem silnik do miejscowego mechanika na podłączenie manetki i przeglądu . Okazało się że silnik ma problem z mocą , mechanik twierdzi że silnik ten nie da rady uciągnąć pontonu na wodzie, bo przy obciążeniu jest bardzo słaby a nawet gaśnie. Pali od pierwszego , biegi ok, ciśnienie po 8 na gar mówi że wszystko jest jak w książce. Twierdzi że trzeba dostać się do silnika bo prawdopodobnie coś jest nie tak z jednym cylindrem. Ale jemu nie na rękę otwierać go no i oczywiście koszty większe. Pytanie do was- co to może być ? może ktoś miał już podobny problem. Co można jeszcze ewentualnie sprawdzić przed rozebraniem silnika. Evindure 9,9 rok 85-89 Jeśli potrzeba więcej danych proszę pytać . dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ale testował go na wodzie pod obciążeniem czy wróży z szklanej kuli przecież wszystko jak w książce pisze :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaz Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 ja mam prawie identyczny silnik, tylko 15KM, wygladaja tak samo, konstrukcja taka sama, mój rocznik 85. też mam 8 z hakiem bar na cylinder, mój na stojaku czy w beczce wydawał się trupem ale na wodzie cieżki ponton 3,5m z podłogą ze sklejki rozpedza do 30kmh z hakiem, jeśli mechanior nie testował jakoś konkretnie na wodzie to sam to sprawdź. Dwusuw jest prosty, jest kompresja, jest wyregulowany, powietrze, iskra i musi iść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 czy silnik pali na 2 cylindry? czy płaszcz wodny szczelny( jaki kolor swiecy), czy głowica szczelnie przylega do bloku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 w poniedziałek będę z nim rozmawiał i się odezwę. Jak na razie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Okazuje się że nie pali na jeden cylinder. Odłączał jedną cewkę i nie ma różnicy czy chodzi na jednej czy na dwóch. Co proponujecie - czy warto go rozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam szkutnikamator Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zmienił świecę na nie palacym cylindrze? zmienil cewke od tego cylindra? Jeśli cisnienie jest w porządku to nie za bardzo widzę powód rozbierania całego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaz Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 ktoś pisał,że w tych silnikach czasem pękają cewki, jeśli mechanik tej sprawnej nie podpiął do świecy na cylindrze, który nie pracował, to raczej szukałbym bardziej rozgarniętego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witam. Świece i cewki były zamieniane. W sobotę jeszcze raz zajrzy do niego - zobaczymy z jakim efektem. Kogo ewentualnie mogli byście polecić - bo nie wydaje mi się żeby cokolwiek się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jesli silnik jest na module CDI obstawiam uszkodzony moduł, a rocznik który podałeś powinien mieć CDI, a one ze starości padają jak muchy i najczęściej na jednym kanale. NIE ROZBIERAJ SILNIKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Załatw sobie serwisowke i sam sobie pomierz miernikiem z adapteram http://forums.iboats.com/forum/engine-repair-and-maintenance/johnson-evinrude-outboards/380403-how-to-make-a-dva-adapter-for-multimeter wszystko co potrzebne i tak jak kolega napisał nie rozbieraj silnika to ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam i sorry za wprowadzenie w błąd jest to silnik z 1993r E10RETM jest on na module CDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 ogarnąłbym ten silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Z tego co się dowiedziałem, to moduł jest ok, ponieważ jest iskra. Nie chce zassać mieszanki paliwo-olej. raczekp1- jak odbiorę go ,będziemy gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 raczekp1 daj mi swoje namiary i nr tel na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu265 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Witam. Dzięki i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.