Skocz do zawartości

Problem z J25RLCEM z 1989


Umberto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam od niedawna silnik jak w temacie.

Mam problem z wolnymi obrotami, gaśnie na wolnych...przy dużych obrotach silnik działa.

Gaźnik wyczyszczony w myjce ultradźwiękowej, pływak książkowo osadzony itp.

Na przewodach do cewki poprzedni właściciel dodał kostki elektryczne takie domowe na śrubki (!) i wpiął przycisk do gaszenia silnika- manetka jest nieoryginalna bez zrywki. Polutowałem to wszystko, ale te przewody wyglądają na stalowe, ciężko to się lutowało...

Z tego co wyczytałem na forum, to może być moduł zapłonowy, ale zanim go zakupię (120$ i pewnie do końca sezonu dojdą) wolałbym wykluczyć wszystko inne.

Czy wymienić na jakieś solidniejsze miedziane przewody do cewki, czy przed cewką nie mają one znaczenia? jak sprawdzić działanie poprawne cewek i modułu zapłonowego?

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik oddałem do gościa, który ogarnia temat...

do wymiany moduł zapłonowy i parę innych rzeczy

teraz pytanie: czy poduszki, czy też zawieszenie gumowe można jakoś zregenerować? bo cena trochę poraża?

będę zamawiał z boats.net parę rzeczy, warto zamówić np. termostat na wszelki wypadek i wymienić, jeszcze warto jakieś elementy eksploatacyjne kupić? (pompa wody niby była zmieniana)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...