Diego69 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Witam , potrzebuje informacji na temat dobrego serwisu dla tego silnika , problem jest taki iz po kilku dniach od ostatniego pływania mam problem z rozruchem czyli rozrusznik bardzo ciężko obraca silnik można powiedzieć ze prawie wcale . Co zrobiłem : - nowe kable aku i do rozrusznika z nowymi końcówkami , - nowy akumulator , - rozrusznik byl w regeneracji gdyż miał luzy i odkleiły się szczotki . to wszystko pomogło na 1 dzień , jak postał dłużej niz 2 tygodnie problem pojawił sie od nowa , odkręcałem świece zęby sprawdzić jak kreci - chodzi jak szalony czyli jak widać tylko pod obciążeniem znowu jest problem , czy to może oznaczać ze jednak rozrusznik jest dalej zepsuty - innych pomysłów juz nie mam :( stad tez szukam pomocy ktoś kto to ogarnie - cały sezon w plecy :( pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 A sprawdz pod obciążeniem spadek napięcia za przekaźnikiem rozrusznika . Skoro rozrusznik był w regeneracji to może styk roboczy przekaźnika już się konczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego69 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Próbowałem pominąć stycznik i podłączyłem bezpośrednio i efekt był taki sam , teraz tylko jak sprawdzić ze rozrusznik jest na 100 % zepsuty zęby kupić nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Sprawdzić stan szczotek i komutatora , komutator jesli jest z czego przetoczyć szczotki nowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Naj prościej zamienić rozrusznik , było by pewne czy to wina rozrusznika Tylko czy masz co wsadzić na zapas , może znajdzie się w okolicy kolega co użyczy Ja mam i mogę pomóc ale to chyba daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego69 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 ciężko znalesc - skąd jesteś kolego ? sprawdzałem gdzie mogłem został ebay i tylko GB albo USA lub Canada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zielona Góra Lubuskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego69 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 mogę prosić nr telefonu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 695700820 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Sorki za odgrzewanie kotleta co pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 aby wyeliminować problem elektryki należy podczas rozruchu zapiąć woltomierz bezpośrednio na rozruszniku(..minus także gdyż może być też problem z masą) oraz jednocześnie zapiąć amperomierz cęgowy(pomiar bezdotykowy) na dodatni kabel rozruchowy..znając te 2 wartości czyli napięcia i prąd będzie łatwo określić co jest problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Nie mam cenowego amperomierza to co zmierzyłem to podczas rozruch akumulator spadał Max do wartości 10,5v natomiast mierząc na srubach mocujacych przewody wartości była pomiędzy 6,5 a 7,5 nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić by wykluczyć rozrusznik a jak nie jest to rozrusznik to co kable? Rok temu zakończony sezon był normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Prawo Ohma się kłania .. kable , połączenia robią jako rezystor ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 No OK ale rok temu działało pytam jakie powinien o byc napiecie na rozruszniku takie mniej więcej przynajmniej czy dużo wyższe. Od akumulatora silnik jest oddalony o jakieś 0,5m więc kabla moze jest z 1,5m no Max 2m. Chce wykluczyć rozrusznik lub upewnić się ze to właśnie rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Oj ... skoro pomiar na akumulatorze pod obciążeniem masz 10.5 a metr dalej na rozruszniku polowe tego .. to pomysl , masz Rezystor po drodze . Zmień te kable na nowe grubsze i tyle . Masz opory na połączeniach i stad spadek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ok problem rozwiazany u mnie byl magnes pekniety w rozruszniku. Nie chcialo mi sie czekac na nowy i zamontowalem uzywany z 2014r. Pozostale czesci w moim rozruszniku sa ok szczotki itp wiec jak ktos vedzie potrzebowal to odsprzedam w rosadnych pieniazkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.