sebadress Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam;) Piszę w imieniu ojca który już drugi sezon boryka się z pewnym problemem jednak nie chce rozstawać się ze swoim pierwszym silnikiem. Jest to silnik Johnson 4KM 2 cylindry http://imageshack.us/photo/my-images/171/58786850tg0.jpg/ Problem polega na tym że silnik raz odpala i chodzi jak brzytwa a z czasem gaśnie i nie można go odpalić. Pomaga dopiero odpalanie na zatkanym dopływie powietrza przez filtr powietrza. Paliwo samoistnie nie dostaje się wówczas do komory. Kilkakrotnie była czyszczona dysza, zamontowany jest filtr paliwa. Dodam jeszcze że silnik kopci co stwarza na wodzie troche problemów. Z góry dziękuje za pomoc w moim oraz ojca imieniu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jab75 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Sprawdź czy zbiornik paliwa szczelnie zaciąga benzynę , bo może zaciągać przy okazji powietrze . Złączka paliwowa może być nieszczelna . Rozłącz bak , a rurkę wsadź do kanistra i sprawdź efekty jeśli będzie okey to wina leży w zbiorniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebadress Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Do momentu gaźnika wszystko jest szczelne, przewody są nowe tak jak i filtr. Wszystkie łączenia są na zaciskach! Gdy myśleliśmy że zapchał się kranik to dmuchaliśmy w przewód i nic nie wskazywało że jest gdzieś nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 moim zdaniem do zdiagnozowania problemu nalezy zmierzyc kompresje na full gazie, sprawdzic czy na obu cylindrach jest iskra, jesli te dwie rzeczy są ok to problem lezy w gazniku/dopływie paliwa. proponowałbym rozkręcic gaznik, umyc wyregulowac pływak, ustawic dysze na 1.5obrotu wykręcenia od pełnego wkrecenia. dla pewnosci połaczyc zbiornik paliwa bezposrednio przewodem omijając kranik i filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebadress Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam.Dzięki za odpowiedz.Jutro zajmę się ponownie silnikiem,w/g wskazówek.Jak tylko to zrobie to dam znać o efektach.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebadress Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Zbadałem dziś ciśnienie na tłokach po 4 bary na tłok. Nie wiem jakie są normy dla tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 uuu kolego słabo a nawet bardzo słabo :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebadress Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Orientuje się ktoś gdzie mogę do tego "zabytku" dostać pierścienie? Czy są ewentualnie jakieś pasujące z innego silnika? ??? :'( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jab75 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Kolego przy tym ciśnieniu to już raczej kibel , musiałbyś robić szlif , a to raczej mało opłacalne bo do tego potrzebujesz większe tłoki chyba że jakaś firma jest wstanie reanimować cylindry . Rozkręć silnik i poszukaj w swojej okolicy dobry zakład szlifierski i niech Ci się określą jaki był by koszt takiego zabiegu . Za zwyczaj takie zakłady wiedzą gdzie i co można dostać . Dorabianie Pierścieni ; :) Fabryka Pierścieni Tłokowych "Prima", Łódź, ul Liściasta 17, tel (42)6507210; To jest chyba naj słynniejsza Polska firma tylko jest mały problem bowiem państwowe firmy są sprzedawane i to co słyszałem została sprzedana ruskim . :( >:( :'( Poznań Firma TOMRING 061/866 57 93 lub 602 745 666 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebadress Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 witam ponownie .dziękuje za pomoc .Koledzy wymieniłem pierscienie,wykonałem remont kapitalny tego silniczka nowy oring,pierscienie itd. A jednak efekty nie takie jakich się spodziewałem .Opiszę co się dzieje;Nie chce palić,iskra jest ok.Jednak gdy zatkam dopływ powierza,(paliwo wylewa się przez gaznik) wtedy odpali na krótko i stoppp.O co w tym chodzi???gaznik czysty,poziom w odstojniku ok.a jednak nie gada.Help.To jest 1971r tego modelu.Poprosze o jakies rady,zdjęcia filmiki,Prosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 hej. zmierz kompresje. wynik pomiaru bedzie pomocny w podpowiedzi do rozwiązania problemu. wymieniłes pierscienie i uszczelnienia a jak z uszczelką pod głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.