Skocz do zawartości

Uszczelniacz dyszy paliwowej


Emo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziękuję. Mam jeszcze jedno pytanie . Przy ściągniętej osłonie  silnika, motor pracuje rowno na wolnych obrotach i wkręca się na wysokie . Kiedy zakładam i zamykam obudowę górna, silnik gasnie na wolnych obrotach a na wysokich się dławi. Na chwilę obecną " ustalacz zaworu iglicowego zastąpiłem oringiem . Czy może to ma na to wpływ.  I jakiego używać najlepiej oleju . Zaczynam swoją przygodę z łódka z tego typu silnikiem więc proszę o wyrozumiałość. Niestety takie cacko kupiłem i teraz do koncac sezonu jakoś chciałem go pouzytkowac . Potem trafią na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli uszczelki masz już "załatwione". Zastanawiajaca jest ta poprawa pracy przy zdjętej osłonie. Wygląda na to, że jest problem z dopływem powietrza. Moze ktoś wygłuszał silnik i zaślepił fabryczne wloty powietrza? 

Mój nick to Ikis :) Sternik motorowodny to uprawnienia jakie posiadam.

Edytowane przez Ikis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...