JSpogoriaIV Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Witam w zeszłym sezonie kupiłem kawę 750sx po zmocie Wydech ,krata, chyba glowica , na gaźniku jest napisane vortex więc chyba też nie seryjny, jednak mimo tych modyfikacji w porównaniu z serią osiągi są zbliżone. Ma ktoś jakiś pomysl ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zacznij od ciśnienia w cylindrach. Potem regulacja gaźników. W silniku 2T mega istotna sprawa to szczelność skrzyni korbowej,jak coś tam jest nie szczelne to zapomnij o osiągach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Turbina też ma wpływ na osiągi. Czy przy gwałtownym zrywie silnik kręci od razu max obr czy też widać obciążenie wywołane turbiną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 -A jaka kompresja powinna być przy takim sprzęcie ? (i czy warto kupić taki podstawowy zestaw do sprawdzania kompresji za ok 150zl czy głupoty pokaże?) -Regulacja jakaś zaawansowana czy poprostu tymi dwoma dyszami ? - jak sprawdzić szczelność skrzyni korbowej ? - Co do turbiny mówimy o teście na wodzie rozumiem ? Hmm nie pamiętam dokładni, ale raczej "za wściekłe " sie nie wkręcał. Dodam jeszcze ,że czasami zaraz po ponownym odpaleniu idzie tak jakby na jednym po chwili jak gaz mu przytrzyam to idzie dobrze. tzn dobrze ,ale dalej tylko jak seria. Proszę o odp na powyższe pytania i jeszcze możecie dorzucić namiar na jakiś zaufany serwis lub kolegę ,który ogarnia tematy ze śląska wrazie gdybym nie podołał :-) ps. Można powiedzieć ,że zaczynam przygodę że skuterami także proszę o deczko cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 mikijet masz rację 100%,jest to tak oczywiste że nie pomyślałem. Turbinę JSpogoriaIV sprawdzasz najlepiej szczelinomierzem,oczywiście na lądzie. W Kawie maksymalny prześwit między turbiną a obudową to ok 1,0mm (jeśli się mylę to pewnie koledzy poprawią),nie chce mi się na tym etapie szukać w manualu. Wstępnie możesz też sprawdzić wzrokowo stan turbiny i obudowy,może być ewidentnie uszkodzona (większy kamień lub coś w tym rodzaju). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jezeli miales doprezony skuter, i jest zle wyregulowany to bez dobrego paliwa moze nie plywac. Wlej mu shella 100, wyreguluj i lukaj na kolor swiec. Ale jak nie masz pojecia o strojeniu to uwazaj bo zatrzesz go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Krzak dobra uwaga z tymi świecami,może by tak wymienić na nowe i wlać świeżego paliwa? Może być też taka sytuacja że ktoś bezmyślnie nalał zbyt dużo oleju do paliwa,jeśli jest dozownik zlikwidowany? Miałem taki przepadek z Polarisem 785 pro (skuter po D.Grycie),wlałem 20 litrów czystego paliwa do zbiornika i maszyna "zwariowała". Wcześniej nawet nie chciał odpalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 ,,...jednak mimo tych modyfikacji w porównaniu z serią osiągi są zbliżone..." nie dopisałeś, że zbliżone do niesprawnego w 100% jetski seryjnego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSpogoriaIV Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ok. Turbine sprawdzę. Krzak .. przy wlaniu shela 100 jaką mieszankę zrobić ? i jaki powinien być w tym przypadku kolor świec ? Nie odp nikt jaka powinna być kompresja i czy warto wierzyć podstawowemu zestawowi do mierzenia ? Solas.. jak sie sprawdza szczelność skrzyni korbowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 szczelność skrzyni zostaw sobie na koniec. zacznij od ciśnienia w cylindrach,świeć,paliwa i turbiny.W zależności od ciśnienia w cylindrach będzie wiadomo czy potrzebujesz 100 oktanowego paliwa (raczej wykluczam taka możliwość). Najważniejsze żeby ciśnienie w obu cylindrach było w miarę jednakowe (na obu 9-11 barów lub atm.to będzie dobrze,jak więcej to super). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 pisal ze mial dlubana glowice, wiec tak naprawde niewiadomo jakie bylo docelowe cisnienie..... swieze paliwo. btw. ja zawsze, i do kazdego skutera leje shella 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 tak spytam pisze ze minium w sea doo ma byc jak dobrze pamietam min 87okt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skutery-wodne.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 tak w seadoo jest min 87 bo taką mają w USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.