Skocz do zawartości

kawasaki 750 sx po tuningu mało mocy


JSpogoriaIV
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

-A jaka kompresja powinna być przy takim sprzęcie ? (i czy warto kupić taki podstawowy zestaw do sprawdzania kompresji za ok 150zl czy głupoty pokaże?)

-Regulacja jakaś zaawansowana czy poprostu tymi dwoma dyszami ?

- jak sprawdzić szczelność skrzyni korbowej ?

- Co do turbiny mówimy o teście na wodzie rozumiem ? Hmm nie pamiętam dokładni, ale raczej "za wściekłe " sie nie wkręcał.

Dodam jeszcze ,że czasami zaraz po ponownym odpaleniu idzie tak jakby na jednym po chwili jak gaz mu przytrzyam to idzie dobrze. tzn dobrze ,ale dalej tylko jak seria.

Proszę o odp na powyższe pytania i jeszcze możecie dorzucić namiar na jakiś zaufany serwis lub kolegę ,który ogarnia tematy ze śląska wrazie gdybym nie podołał :-)

ps. Można powiedzieć ,że zaczynam przygodę że skuterami także proszę o deczko cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikijet masz rację 100%,jest to tak oczywiste że nie pomyślałem. Turbinę JSpogoriaIV sprawdzasz najlepiej szczelinomierzem,oczywiście na lądzie. W Kawie maksymalny prześwit między turbiną a obudową to ok 1,0mm (jeśli się mylę to pewnie koledzy poprawią),nie chce mi się na tym etapie szukać w manualu. Wstępnie możesz też sprawdzić wzrokowo stan turbiny i obudowy,może być ewidentnie uszkodzona (większy kamień lub coś w tym rodzaju).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzak dobra uwaga z tymi świecami,może by tak wymienić na nowe i wlać świeżego paliwa? Może być też taka sytuacja że ktoś bezmyślnie nalał zbyt dużo oleju do paliwa,jeśli jest dozownik zlikwidowany? Miałem taki przepadek z Polarisem 785 pro (skuter po D.Grycie),wlałem 20 litrów czystego paliwa do zbiornika i maszyna "zwariowała". Wcześniej nawet nie chciał odpalać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Turbine sprawdzę.

Krzak .. przy wlaniu shela 100 jaką mieszankę zrobić ? i jaki powinien być w tym przypadku kolor świec ? Nie odp nikt jaka powinna być kompresja i czy warto wierzyć podstawowemu zestawowi do mierzenia ?

Solas.. jak sie sprawdza szczelność skrzyni korbowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelność skrzyni zostaw sobie na koniec. zacznij od ciśnienia w cylindrach,świeć,paliwa i turbiny.W zależności od ciśnienia w cylindrach będzie wiadomo czy potrzebujesz 100 oktanowego paliwa (raczej wykluczam taka możliwość). Najważniejsze żeby ciśnienie w obu cylindrach było w miarę jednakowe (na obu 9-11 barów lub atm.to będzie dobrze,jak więcej to super).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...