Skocz do zawartości

Kawasaki JS 300 z 86 roku jet sky GAZNIK!!!


namorxd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odrestaurowałem maszynę, na dotarciu,

Nie mam pojęcia jak ustawić gaźnik powietrze na pół obrotu a dawka paliwa tak alby nie zgasł troszeczkę mocniej i w miare zamula przy starcie po 40 metrach wchodzi w ślizg.

 

Ktoś może ustawiał taki gaźnik jeden gar 300 pojemności.

 

skuter pięknie odprowadzał wodę do czasu aż nawalony kumpel przy brzegu wymieszał go i zalał komorę silnika. osuszyłem skreciłem odpaliłem lecz woda chłodzaca tryska z przerwami ;/ patrzyłęm wszystkie węże wszystko gra nie mam pojęcia co się stało.

Gaźnik plus drugie pytanie poratujcie bo nie wiem czy sie nie przegrzeje ;/ jak już tego nie zrobił alkus jeden :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy na forum  ;)

Gaźnik Mikuni BN 34 w tym modelu jest regulowany indywidualnie dla każdego silnika. Nie ma uniwersalnej recepty na ustawienia.

Fabrycznie są robione wstępne nastawy a dalej fachman dopieszcza każdy silnik. Dlatego przed czyszczeniem czy rozkręcaniem warto sprawdzić zapisać sobie nastawy jakie fabryka zapodała, przy których motorek hulał jak należy.

JS300-A SX 87-91: 294-CC’S, Carb-Mikuni BN 34mm,  NGK PLUG NO-BR7ES

16009A  LOW SPEED  1 i 15/16 obr

16009B HIGH SPEED  15/16 obr

KawJ300Carb.thumb.jpg.25d219dffc063d90c2f3dac19263a3c4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...