CeHaIPeeS Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam, zalozylem nowy temat, mianowicie chodzi o mi o czujnik temperatury oleju, czy ktos wie moze jaki ma numer katalogowy i czy zazwyczaj jest oznaczony jako Water/Oil temp sensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeHaIPeeS Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ogolnie mozna tutaj zaczac o stx 12 f,nie wiedzialem wczesniej o tej maszynie.. moze ktos ma jakies doswiadczenia... konkrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 O STX 12 F i STX 15F pojawiają się wzmianki. Ale chyba nie ma co liczyć na to aby użytkownicy marki Kawasaki się" ujawnili" , bo to "niepoprawna polityczni" ;D marka. ;D Chociaż ja widzę to tak, że Kawy poprostu pływają i niewielkie się tam psuje pod warunkiem że się o nią dba ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 O STX 12 F i STX 15F pojawiają się wzmianki. Ale chyba nie ma co liczyć na to aby użytkownicy marki Kawasaki się" ujawnili" , bo to "niepoprawna polityczni" ;D marka. ;D Chociaż ja widzę to tak, że Kawy poprostu pływają i niewielkie się tam psuje pod warunkiem że się o nią dba ;D ja z kolei uważam, że to Yamahy są niezawodne....ale jestem przekonany, że wszyscy mamy taką nadzieję.... do momentu aż coś nie nam nie padnie.. Musimy dzielić się informacjami o znanych nam prawdziwych przebiegach maszyn doładowanych aby coś powiedzieć o ich niezawodności (nie doładowanych nie liczymy....wprawią nas w kompleksy).1 przykład - mój kolega z południa ma yamę SHO 2010r z przebiegiem 400mh - jedyna awaria to wymiana zębatek napędu kompresora - koszt 3 tys zł - wciąż śmiga na nominalnych paramtrach. Też tak chcę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie twierdzę że jamy są problematyczne, ale u nas same sidu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie twierdzę że jamy są problematyczne, ale u nas same sidu :P A co mi tam narazę się ;) Masz rację kolego.. u nas same SD..popularne i pożądane jak TDI ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Wszystkie skutery sa bezproblemowe. Kwestia dbania o skuter. A jak ktos pisze ze jedna marka jest niezawodna a druga zawodna to nie ma poiecia o czym pisze...... Mi dla przykladu w tym sezonie rozsypal sie raz silnik w SD i dwa silniki w Yamie. W obu yamach rozsypaly sie rowniez kompresory po 5h. W SD na kompresorze zrobilem 40h i nic sie nie dzieje. Mowie tu o maszynach lekko podkreconych..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Kiedys do kawasaki 15f wsadzilem silnik od rxp. Przy 8700rpm plynal 135km/h. Z przyspieszenia byla petarda, niestety na zakretach wysadzalo z niego. I nie nadaje sie na fale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Wszystkie skutery sa bezproblemowe. Kwestia dbania o skuter. A jak ktos pisze ze jedna marka jest niezawodna a druga zawodna to nie ma poiecia o czym pisze...... Mi dla przykladu w tym sezonie rozsypal sie raz silnik w SD i dwa silniki w Yamie. W obu yamach rozsypaly sie rowniez kompresory po 5h. W SD na kompresorze zrobilem 40h i nic sie nie dzieje. Mowie tu o maszynach lekko podkreconych..... Do ilu HP podkręciliście te YAMY (SHO czy SVHO?)? co do padniętych kompresorów - co padło- napęd - zębatki? nie sądzę aby łożyska wału padły po 5h...a tam chyba więcej nie ma co paść... widziałem silniki 1,8 zrobione na 400-500HP i pływały...ale wiadomo że to jazda na krawędzi..albo się uda albo nie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.