Autor Wątek: Kawasaki Ultra 150 brak pełnej mocy  (Przeczytany 1087 razy)

Sierpień 25, 2016, 22:28:32
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Wrocław
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Witam,

Jako świeży użytkownik kawasaki ultra 150 z 2000 r zwracam się z następujacym zapytaniem. Po zakupie przy pierwszym pływaniu skuter osiągał prędkość ok 55 mil/h i obroty 6,5 tys ,przy drugim pływaniu ( po podróży ok 250km) skuter przez 5 min podtrzymywał parametry po czym zaczął gasnąć i sie dławić. Wymieniliśmy filtr paliwa na nowy od yamahy gp 1200 rownież dwusuw plus nowe świece. Skuter przestał sie dławić i zaczął w miarę przyzwoicie przyjąć NATOMIAST nie osiąga tych parametrów co przy pierwszym pływaniu. Obecnie leci Max 43 mile i Max 6 tys obrotów.Czuje ze nie ma tego odejścia i brak mu mocy na wirażach. Zastanawiam sie gdzie uciekło mi te pare mil i 500 obrotów :/ przy wymianie filtra odczepił nam sie jeden czujnik , poprostu wisi na kablu ,nie wiem czy przez to skuter jest słabszy i watpię aby to była przyczyna ale dla pewności załączam zdjęcie. Bardzo proszę o opinie co może być tego przyczyną , przed oddaniem go na serwis chciałbym wyeliminować pierdoły.

Sierpień 25, 2016, 23:09:47
Odpowiedź #1
Czujnik temperatury powietrza wlotowego powinien zapodawać prawdziwą temperature powietrza zasysanego przez kolektor ssący. Nie może sobie gdzieś tam dyndać. Sterowanie  układem wtryskowym i  zapłonem też trochę zależy od tego czujnika.

Sierpień 26, 2016, 08:08:57
Odpowiedź #2
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Wrocław
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Został już przyklejony na swoje miejsce , w trakcie pływania i tak był w środku. Co możemy jeszcze  sprawdzić ?

Sierpień 27, 2016, 17:42:14
Odpowiedź #3
  • ***
  • Wiadomości: 134
    • Wrocław
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Szukałbym przyczyny w ilości paliwa. Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach,we wszystkich trzech powinno być w miarę identyczne,podobnie wygląd świec po wykręceniu.