MMHammer Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Panowie pytanko Od wodowania na morzu skuter mi nierówno chodzi na zimno. Podczas pierwszego wodowania na wakacjach nabrało się niestety do komory silnikowej niestety 10-15cm wody. Zmęczony po trasie zapomniałem wkręcić korki ???????? Woda wybrana komora wysuszona. Filtr suchy Wody było do dolnego czujnika oleju w bloku. Pierwsze uruchomienie nierówno chodzi tragedia nie chciał wejść w slizg Wykręciłem świece całe białe z dość grubym nalotem. Niestety nie zrobiłem zdjęcia bo serwis robiłem pływając na bójce i nie miałem telefonu przy sobie.???????? Świece nowe mają z 3h przepływanie. Olej świeżutki czysty. Po kilku dniach pływania dalej problem ale tylko na zimno po 3-4 minutach normalnie przyspiesza. Na zimnym po lekkim dodaniu gazu przerywa szarpie. Na połączeniu kolektora z blokiem silnika na 1 cylindrze skorupa 2cm x 3cm z wytrącone soli. Najprawdopodobniej nieszczelność na uszczelce kolektora i odparowuje w tym miejscu słona woda i się sól wytraca Kupiłem go ze stanów 310LX 2016r to świece miał całe zardzewiałe zgnite (zdjęcie) ale stal prawie rok. Też był używany na morzu. Po wymianie świec płukanie oleju i przeglądzie czego tylko się dało pływa spoko 106km/h według licznika 6750obrotow (trochę nie dokręca) i ok 13PSI. Teraz chyba pływa gorzej choć nie wiem ile na max bo tu gdzie jestem szybciej niż 70 się nie da ale mam wrażenie że nie popłynie szybciej niż 80 choć może być to kwestia zafalowania i tego że przy wyższej prędkości leci po czubkach fal. Trudno ocenić ale przerywanie na zimnym mnie martwi. Czy jest możliwość że przy delikatnym pływaniu że woda dostaje się do komory spalania i zanieczyszcza świece. Nieszczelna uszczelka na kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.