kordian1000 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Witam, jak w temacie , Panowie mam problem ze na zimnym silniku odpala na ciepłym nie chce odpalić... co to moze byc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordian1000 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Czy ktoś ma pomysł co to moze byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Słaba kompresja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 jak tam sa regulowane luzy zaworowe? hydraulika czy mechanicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Mechanicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 to może tu leży problem - za ciasne luzy zaworowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordian1000 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 witam, dzięki chłopaki za odpowiedzi. Kompresja następująco: 1=14, 2=9, 3=14 , 4=10 czyli silnik do remontu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 9 to za malo. To raz a dwa za duza roznica cisnien miedzy cylindrami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordian1000 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 to co teraz zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwi999 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Zrobić próbę olejową, musisz się upewnić czy ta utrata kompresji jest ta cylindrach czy na zaworach, ja bym jeszcze ustawił zawory bo to ma duże znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Proba olejawo nie ustalisz przyczyny. Bo uszczelnisz i pierscienie i zawory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 to co teraz zrobić?? Zacznij od rzeczy najprostszych. Nawet nie wspomniałeś, że sprawdziłeś już luzy zaworowe (skoro Koledzy pisali, że są regulowane) Warto też sprawdzić czy wszystkie przepustnice otwierają się jednakowo, na koniec a w zasadzie przy okazji regulacji zaworów sprawdź czy krzywki zaworowe mają taki sam wznios. Bo o ciśnieniu sprężania decyduje nie tylko szczelność układu tlokowo - zaworowego ale i ilość powietrza jaką układ ten zassie i spręży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordian1000 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 ok tak zrobię i dam znac. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Nie sluchaj ich co pisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 A może lepiej odrazu do "doktora" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 To czemu w aucie jak jest taka roznica na garach to auto pali tylko troche buja obrotami.ja bym zaczol od najprostych spraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Uzyskane wyniki sprężania pretendują do nierównej pracy,ale nie powinny wpływać na rozruch.9 atmosfer to wystarczająca ilośc,żeby zaszło spalanie w komorze.Poniżej 7 będzie z tym juz problem,ale nie przy 9.Wspomniane różnice rezczywiście są za duże i należy w pierwszej kolejności sprawdzić luzy zaworowe-dam sobie obciąć paznokieć,ze tu lezy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Dawaj paznokiec. On jest dwa walki szklanki i hydraulika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Dawaj paznokiec. On jest dwa walki szklanki i hydraulika . yyy a ktoś na górze pisał,że luzy regulowane.Jeśli hydro to kapota,bo wiadomo,spadek ciśnienia nie jest kwestią regulacjci,a zużycia pierścieni i/Lub wypalenia zaworów/gniazd :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ludzie pisza i nie wiedza co pisza ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 dlatego zapytałem o sposób regulacji luzów zaworowych... ale... sprawdziłem na przykładzie stx-15f 2010r że jednak luzy są regulowane płytkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ludzie pisza i nie wiedza co pisza ???? Ano właśnie Krzaku :D płytka to nie hydraulika,żadnego paznokcia nie oddaję :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Tak sorki masz paznokiec ale to i tak nie ma znaczenia bo jak siadly sprezyny to plytkami nic nie wyregulujesz bo predzej czy pozniej tlok dotknie zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 to i tak nie ma znaczenia bo jak siadly sprezyny to plytkami nic nie wyregulujesz ośmielę się nie zgodzić się z ta teoria do końca... po regulacji luzy zostaną ustawione do przewidzianych w serwisówce i to pomoże w odpaleniu goracego silnika - jezeli to kwestia luzów. może zdarzyć się tak że sprężyny zaworowe nie trzymają juz limitu serwisowego... tłok może się spotkać z zaworem jak zawór nie zdarzy wrócić... tylko czy to poza maszynami stricte wyczynowymi az tak często się zdarza...? być może sie mylę - Krzak ma większe doświadczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Czesto nie czesto ale sie zdaza. Wlasnie mam aquatraxa z rozsypana glowica bo zawor spotkal sie z tlokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.