pyskamyska Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Witam wszystkich Poszukuje jakiejś fajnej łodzi motorowej najlepiej z silnikiem stacjonarnym i przyczepą, przewidywany budżet ok 20 tys +/- Może ktoś posiada coś takiego lub może mi coś polecić Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Ciężko za taką kwotę za same silnik zależy kto krzyczał 5-10tys. Przyczepa pewnie już musi być z hamulcem no to z 3 tys. Dolicz no i skorupa za 7 tys. To musi byc parch? Dlaczego silnik stacjonarny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyskamyska Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 średnie opinie słyszałem o silnikach zaburtowych, wydaje mi się że stacjonarne są żywotniejsze no i łatwiej coś zaadaptować z osobówki ,znalazłem coś takiego jak na poniższych zdjęciach za 18 tys, czy jest to warte uwagi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Przeróbki kosztują kosmos głównie problem z chłodzeniem i spalinami. Głównie padają głowice pękają a i spalanie wg mnie sporo wieksze. Co do awaryjności wszystko zależy jak trafisz ale stacjonarny silnik w łodzi jak pokazałeś ma z 25 lat problem z częściami lub ceną kosmos. Licz ze przegląd należy zrobi w łodzi i to koło 1k będzie kosztowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Z zaburtowym jest prościej :) zdycha szybka podmianka nawet na kilka hp i pływasz :) a stacjonarka kaput >:D leżysz i kwiczysz >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Ja miałem kupić za 19 tys. Silnik Omc cobra 2,3 podejze benzyna sunbird i zrezygnowałem jak ponad 100kunia ledwo płynęło ponad 50km/h 1/4 baku wyzerowalem w 15_20 min tez miała być właśnie pierwsza duża motorowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Silnik stacjonarny zajmuje duzo miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Jedno i drugie rozwiązanie, ma wady i zalety. Na ten temat już było nie raz. Ja mam stacjonarny i jest ok. Przy moim typie wykorzystania łodzi zaburtowy trochę by mi przeszkadzał. Ale to nie oznacza, że są be. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Stacjonarne są dobre do większej łodzi gdzie z tyłu masz pomost kąpielowy no i silniki nie są 30letnie zaplywane. Ale w małej łodzi do 5,5m gdzie silnik zajmuje metr pokladu a na dodatek spalanie powoduje że plywasz raz na miesiąc albo i raz na dwa miesiące. Serwis jest utrudniony wymianą oleju np. Ceny części to są drogie akurat w każdym przypadku niewazne czy zaburtowy czy stacjonarny jak powiesz że do łodzi to cena razy 2:). Silnik stacjonarny jest dobry w 3 przypadkach 1 wiesz ze nie jest zaplywany i był na bieżąco serwisowany i jest w miarę nowy [to samo tyczy się silnika akurat zabirtowego) nie plywasz gdzieś gdzie jest mało wody no i ostatnie jest to odpowiednia do tego udka tzn jest miejsce na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Silnik stacjonarny tylko w dużej łodzią albo mniejszej ale nowej. Z doświadczenia - ci co maja stacjonarne ciągle grzebia, a z zaburtowymi pływają. C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmen1 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 I tu bym polemizował...jesienny serwis i potem żadnego grzebania :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Jarek, Twoja łapie się na kategorie "duza". Bardziej mam na myśli starsze niedrogie lodzie, o jakie pyta autor wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Moja jest 18 - to letnia. Dł. 5,6m silnik 4.3L MERCRUISER. Miejsca w łodzi sporo. 8 osób wchodzi. Testowałem. Żadnych problemów z serwisem. Części od groma, i wcale nie są drogie. Wymiana oleju, filtra itd. śmiesznie prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 On pokazywał łodzi bardziej 30 letnie niż 20 letnie a przynajmniej tak wyglądały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Silniki chyba za bardzo sie nie roznily czy to w 20to czy 30to letniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Zgadza się silniki się niczym nie różnią ale masz takie coś jak np przebieg w ciągu 10 lat to jest dużo przeplywanych godzin. wiek powoduje starzenie się pewnych podzespołów P wiązek elektrycznych. Przekładnie się niszczą 10 lat więcej oznacza kilkunastu właścicieli więcej co często powoduje że końcowe traktowanie jednostek nie jest najlepsze aby en rok popływać sprzedać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.