7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Właścicielowi brakowało mocy w jego v8, wiec zamontowaliśmy kompresor, wydajniejsza pompę paliwową, wydajniejsze wtryskiwacze paliwa, dodatkowy intercooler wodny, oraz komputer typu stand alone EMU. Szacowane moc po modyfikacjach 450hp+ http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556563024357396&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556562584357440&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556563034357395&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 piękne, jaki tam prosiaczek jest SM cze Ecu ? z tego co widzę po obudowie to EcuMaster, mam pytanie ? Czy EcuMaster jest w stanie całkowicie zastąpić fabryczny ECM zakładając, że ten został uszkodzony ?, zakładamy, że to będzie łódź V8 MPI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Tak to w pełni programowalny i samodzielny ecm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 No ładnie A testy były? Jaka moc? Jak zmieniłz sie osiągi łodzi? Jaka przekładnia? Wytrzyma zwiększoną moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestboats.pl Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Jaka by nie była, posypie się przed pierwszą setką motogodzin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ja bym się o kadlub też pomartwił. Owiewka to nie to samo co solidny pokładnik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Alpha One do 300KM Bravo One do 600KM Bravo Two do 450KM Bravo Three do 525KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7motorsport Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Witam jeżeli chodzi o moc silnika to możemy opierać się na razie na opisie producenta( kompresora). Co do przekładni to Amerykanie twierdzą ze wytrzymuje ,wiadome ze przeglądy częstsze niż w seryjnej łodzi. A co do kadłuba to bym się o niego nie martwił jest mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Bowrider'y lubią składać burty do środka przy uderzeniu dna o wodę. Sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam jeżeli chodzi o moc silnika to możemy opierać się na razie na opisie producenta( kompresora). Co do przekładni to Amerykanie twierdzą ze wytrzymuje ,wiadome ze przeglądy częstsze niż w seryjnej łodzi. A co do kadłuba to bym się o niego nie martwił jest mocny. To jest amerykańska turystyczna łódka średniej klasy - ona nie jest mocna 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.