Skocz do zawartości

CROWNLINE 240 KOMPRESSOR by 7MOTORSPORT


7motorsport
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właścicielowi brakowało mocy w jego v8, wiec zamontowaliśmy kompresor, wydajniejsza pompę paliwową, wydajniejsze wtryskiwacze paliwa, dodatkowy intercooler wodny, oraz komputer typu stand alone EMU. Szacowane moc po modyfikacjach 450hp+

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556563024357396&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556562584357440&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556563034357395&set=a.556560694357629.136483.221608317852870&type=3&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękne, jaki tam prosiaczek jest SM cze Ecu ?

 

z tego co widzę po obudowie to EcuMaster, mam pytanie ?

 

Czy EcuMaster jest w stanie całkowicie zastąpić fabryczny ECM zakładając, że ten został uszkodzony ?,

 

zakładamy, że to będzie łódź V8 MPI ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeżeli chodzi o moc silnika to możemy opierać się na razie na opisie producenta( kompresora).

Co do przekładni to Amerykanie twierdzą ze wytrzymuje ,wiadome ze przeglądy częstsze niż w seryjnej łodzi.

A co do kadłuba to bym się o niego nie martwił jest mocny.

 

To jest amerykańska turystyczna łódka średniej klasy - ona nie jest mocna 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...