mioski Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Witam Tak jak na wstępie, mam problem z identyfikacją swojej łodzi, a nigdzie nie mogę znaleźć tabliczki znamionowej. Łódź to Glastron, prawdopodobnie wyprodukowany w Hiszpanii. Wyposażony w stacjonarny silnik Volvo Penta AQ131 oraz przekładnię Z Volvo Penta 275. I tylko tyle o tej łodzi wiem niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeemo Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 wygląda na Glastron SSV-164 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mioski Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 SSV 164 jest najbardziej zbliżony, też tak myślałem, aczkolwiek ma kilka różnic. Możliwe, że to jest Hiszpańska inwencja twórcza licencyjnego producenta. Łódź na 99% pochodzi z Europy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeemo Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Faktycznie Glastron przez jakiś czas był produkowany przez hiszpańską firmę La Raya, szukaj podobnego modelu pod hasłem Glastron La Raya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeemo Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 a dokładniej Glastron La Raya SSV-164 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Obczaj ten filmik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mioski Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Faktycznie jest to SSV-164 wyprodukowany w Hiszpanii przez firmę LaRaya. Produkowane były od 1990 do prawdopodobnie 1999. Różniły się trochę od oryginału z USA, ale tylko niektórymi szczegółami jak inna tablica przyrządów, inne pokrywy na schowki koło silnika i z tego co się dowiedziałem, to w Europie stosowano głównie silniki Volvo Penta AQ131. Ja w swojej zmieniłem trochę tablicę przyrządów, gdyż oryginalna (alu), była już mocno zmęczona. Nowa jest z nierdzewki morskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.