skimario Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Witam! Nie mam jeszcze łodzi. Chciałbym kupić niedużą kabinówkę. Może Bayliner 2052 lub coś podobnego. Nie mam pojęcia jaki powinien być silnik 3.0, 4.3, 5.0 czy 5.7 . Chciałbym żeby uciągnęła narciarza na jednej narcie ale nie musi być bardzo szybka. Spalanie dobrze żeby nie było zbyt wysokie:) Podpowiecie coś? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Kupuj taki egzemplarz jaki ci sie trafi w dobrej kondycji. Narciarza pociągnie każdy. Im mocniejszy silnik tym lepiej. Wysokie spalanie przy holowaniu narciarza to norma. Generalnie im nowsza łódź to mnie spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Ja bym celował 4.3 lub 5.0. Gdyby to był bowrider, to 3.0 też mógłby być. Kabinka jest zawsze trochę cięższa, więc większy motor nie zaszkodzi. Ja w swoim mam 4.3L, znajomy 3.0L i czuć delikatnie różnicę. Im łódź większa i cięższa, tym bardziej odczuwa się brak mocy. Tym bardziej przy holowaniu. Szkoda męczyć narciarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skimario Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Dzięki za podpowiedzi :) Ktoś mi powiedział, że spalanie przy 4.3 może nawet być niższe niż przy 3.0 bo będę mógł pływać/ciągnąć przy niższych obrotach i nie będę tak męczył silnika. Co powiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Spalanie zależy między innymi od tego jak operujesz manetką ;). Ale fakt jest taki, że przy holowaniu większy silnik lepiej sobie radzi. Zwłaszcza wyrywanie delikwenta z wody czy manewry z "ogonem". A to, też przekłada się na spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skimario Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Dzięki. Mam jeszcze pytanie. Czy 400 mth to dużo na takie silniki? Czy to już czas na remont silnika i zetki? Jakie to mogą być koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Normalna eksploatacja to ok.50mh rocznie, więc sam sobie odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Na wypożyczalniach w Cro, roczne łodzie mają po 500 - 600mth. Ja moją, rocznie robię średnio 100 mth, więc te 400 mth, jeżeli są prawdziwe i silnik był prawidłowo eksploatowany, to nic nadzwyczajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.