smyk Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Witam może ktoś będzie podpowie mi w jednym zagadnieniu,otóż mam do regulacji gaźniki,serwisy nie bardzo chcą to ruszać z racji rzadkiego u nas silnika i stwarzającego problemy,a jak już się zdecydują krzyczą horrendalne kwoty za regulacje,więc doszedłem do tego co i jak ale nie mogę zrozumieć jednego,zacytuje z innego forum. 2. The idle mixture screws must be adjusted to get best rpm while in gear at dock. Do not turn in further than 7/8 of a turn out. 1 turn out is safer. jak przeliczyć te 7/8-chodzi o 7/8 obrotu,czy 7/8 obrotów,jak to interpretować. dziękuje za wszelkie info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Regulacja biegu jałowego w silniku 2T polega na ustawieniu śrubą na zderzaku przepustnicy jak najniższych równych obrotów. Podstawowa nastawa składu mieszanki to wkręcenie do oporu śruby idle mixture screw i wykręcenie ( w Twoim przypadku) 7/8 obrotu. to jest pozycja wyjściowa do regulacji. Śrubę idle mixture screw wykręcamy nie więcej jak jeden obrót ( od 7/8 do 1 obr). C:-) Przy smarowaniu mieszankowym Nie wolno zubażać mieszanki bo grozi to zatarciem silnika. Wolne obroty regulujemy pod obciążeniem ( na biegu, łódź może stać na cumach) Chodzi o znalezienie najlepszej pracy silnika na wolnych obrotach. Śruba idle mixture staramy się uzyskać jak najwyższe obroty a śrubą ograniczającą zamknięcie przepustnicy je obniżamy do wartości zapodanej w instrukcji obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Ooo dzięki poprzednik wykręcił je o 4,5 obr silnik jak wchodzi na wysokie obroty zaczyna puchnąć i traci moc,nie chcialem go tak katować wiec nie pływałem na nim,teraz czekam aż deszcze ustaną i atakuje,wtedy opisze co i jak,narazie dziękuje za naprowadzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Regulacja zrobiona pali ładnie jałowe wyregulowane,świece złote,układ chłodzenia czysty i szczelny,i dalej to samo,po zwiększeniu obrotów 15 do 20 sekund puchnie i traci moc po czym gaśnie,odczekam 20 sekund odpalam i jest ok do zwiększenia obrotów,nie mam pojęcia gdzie uderzyć jeszcze,pompa wody daje jak szalona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Spróbuj w momencie przygasania pompować gruszką i/albo uruchamiać ssanie. Może mu paliwa zaczyna brakować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 jutro spróbuje ,jest tak że jak zaczyna puchnąć i w pore odpuszcze gaz to chodzi i dalej może być przyczyną że stopa prawdopodobnie jest od 70hp,wirnik pompy wody jest o 11mm niższy niż 85hp,choć mechanik mówił mi że niema znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Jest jeszcze poziom paliwa w gaźniku do sprawdzenia. Jak ssanie albo pompowanie gruszką nie da żadnych efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 uderzę w paliwo jutro,choć nie wiem czy to dobry kierunek,bo silnik ewidentnie puchnie,po odpaleniu ponownie z wylotu leci wrzątek z parą po kilku sekundach pracy leci woda letnia,termostat mam otwarty cały czas z racji słonej wody.zobaczymy z tym paliwem na początek,nagram film jak mi sie uda jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 ,,...po odpaleniu ponownie z wylotu leci wrzątek z parą po kilku sekundach pracy leci woda letnia..."- czy aby po wejściu w ślizg nie gubisz chłodzenia??? Powody mogą być dwa: -za wysoko kratki wlotowe w spodzinie ( ponad lustrem wody) -słabe ciśnienie z pompy chłodzenia i ciśnienie spalin odrzuca/cofa wodę przez kolektor wydechowy. Na pierwszy ogień wysokość zawieszenia silnika apotem pompa wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 kratki są jak cała spodzina aż ponad płytę pod wodą niezależnie od prędkości. gaźniki poziom paliwa,książkowy załączam film,jak to wygląda dodam że zaczęła mi się w silniku zbierać woda,znaczy w środku zawsze jest,ale teraz w miarę rozpędzania poziom rośnie aż do bendixu rozrusznika,jak zwalniam poziom opada,widać jak staje silnik to aż chlapnęło,układ chłodzenia mam szczelny,może być że wpycha od dołu pod osłone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Trzeba sprawdzić czego mu brakuje w momencie gaśnięcia. Iskry czy paliwa. Wspomniałeś o parze wodnej. Może termik go gasi albo zbierająca się woda powoduje przebicie/zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Nic mu nie brakuje paliwo ma dostarczane,pompowałem go i było to samo,jak zgasł któryś raz z kolei to odkręcałem śrubę z dołu gaźnika i płynęło paliwo,także gaźniki pełne iskra też jest,bo sprawdzałem takim pizdzikiem co na kable sie zakłada. Jak się nie zbierała woda było to samo zdjąłem pokrywę wydechu i na tłokach z boku widać że puchły,mają zarysowania których nie było,dziwne jest to bo sam silnik jest po zgaśnięciu letni,a pokrywa i blok od wydechu zimny,a może były zdrowo spuchnięte wcześniej i teraz wystarczy lekko podnieść temp i puchną,nie wiem jak jest z tłokami po przegrzaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 A jaka proporcja mieszanki paliwo-olej. Jaki olej kolega stosuje do mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 stosowałem syntetyt, mineralny,i oryginał johnsona ,proporcja 1-50,1-25,1-20 na wszystkich olejach i proporcjach to samo termicznego wyłącznika niema,niema nawet czujnika temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Może mieć czujnik termiczny w module zapłonowym albo pod kołem. Spróbuj odłączyć zrywkę od modułu. Może jakieś kable robią psikusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 zrywke? niema,jest jeden niebieski kabel idzie z modułu zapłonowego powinien iść do termika a z termika do czujki w głowicy,niestety kończy się w listwie przykręcony i odpowiednika niema. zrobię mu jutro chrapy do łapania wody,w miarę wzrostu prędkości pompa dostanie wódę pod większym cisnieniem,może to te spaliny pchają powrotem w układ,woda niezależnie jakie obroty wypływa takim samym ciśnieniem i ilością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 jutro spróbuje ,jest tak że jak zaczyna puchnąć i w pore odpuszcze gaz to chodzi i dalej może być przyczyną że stopa prawdopodobnie jest od 70hp,wirnik pompy wody jest o 11mm niższy niż 85hp,choć mechanik mówił mi że niema znaczenia jak wirnik jest o 11 mm nizszy ? Cala pompa jest nizej czy wirnik w korpusie jest nizszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 cała pompa i cała spodziana jest od 70 hp,szukałem pompy od 85,są całkiem inne i w budowie i montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Dzis nawet nie zapalił,2 akumulatory i tylko zaskakiwał,narazie odpuszczam musze ochłonąć,potem na stół go wezme na czynniki pierwsze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Niestety po rozebraniu silnika okazało się że "rarytas"jakich mało,tłoki w miejscach gdzie niby puchły wyszlifowane szlifierką kątową,tony sylikonu w środku,blok po prześwietleniu okazał się złomem,był tak zakatowany że odeszły tuleje i odkształcając się zacierały tłoki,rodzynek idzie na złom,resztę części posprzedaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Niestety po rozebraniu silnika okazało się że "rarytas"jakich mało,tłoki w miejscach gdzie niby puchły wyszlifowane szlifierką kątową,tony sylikonu w środku,blok po prześwietleniu okazał się złomem,był tak zakatowany że odeszły tuleje i odkształcając się zacierały tłoki,rodzynek idzie na złom,resztę części posprzedaje Pokaż fotki jak to wyglądało ??? Bo wychodzi na to że wszystkie chrysler i force mają ten sam problem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Pokaż fotki jak to wyglądało ??? Bo wychodzi na to że wszystkie chrysler i force mają ten sam problem :( co masz na myśli,wszystkie,fotek nie robiłem zacząłem eksperymenty na tym bloku,zobaczę co z tego wyjdzie,i tak na szrot idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Takie coś mam na myśli >:( http://upload.secondsun.pl/img/1510331975150272302820170810_124719.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 nie no moje nie były tak zarznięte,twój to bardziej stopiony chyba,u mnie tuleje były fioletowe od temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawtow Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Mój force jest w remoncie :) i w sezonie będzie znowu wk...... wędkarzy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.