zeusekpl Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam panowie zakupiłem mercurego 75km 2t z 2002 roku. Mam pytanie dotyczące dozownik oleju. Czy można temu zaufać czy lepiej odłączyć i robić mieszankę? Istnieje jakis sposób kontroli tego ustrojstwa? Jakiś czujnik dodatkowy czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 2002 rok to nie taki stary, wiec raczej spokój. Kłopoty były w Evinach i Johnsonach ale dużo starszych. Jeśli masz czujnik ilości oleju to będzie piszczec jak będzie się kończył olej, jak się przegrzeje to tez brzeczyk i tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Ale czujnika jako takiego czy olej jest podawany brak. Z tego co widzę. I jak by przestało działać to lipa i zatarty motor. A zdejmowanie czapki jest dosyć kłopotliwe na wodzie żeby to kontrolować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Nie wiem jak jest w tym silniku, u mnie jest rezerwa oleju na której mogę płynąć ale co chwile jest alarm przypominający o uzupełnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 MUSTI rezerwa rezerwa ale jak olej przestanie być podawany i silnik kaplica i się o tym nie dowiemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Zacznie się przegrzewac a od tego jest kolejny czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 6 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Aha no wsumie coś w tym jest brak oleju brak smarowania i rośnie temperatura. Tylko czy nie wzrośnie na tyle że się cylinder zatrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Czujnik jesy wrazliwy masz termostat jak woda nie daje rady juz schlodzic to piszczy jak nie zignorujesz w ciagu minuty bedzie wszystko ok. Im dluzej tym loteria z coraz mniejsza szansa na happy end Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Nie zignorujesz bo silnik sam przejdzie w tryb awaryjny. Zignorować można było tylko w starych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeusekpl Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Ok dziękuję za odpowiedzi i wyjaśnienie mi wszystkiego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.