4quest Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Witam. Próbuje ogarnąć chaos w manetce po przednim właścicielu. Silnik uruchamiał na krótko wiec osprzęt manetki był odłaczony i nie działął. Instalacja 8 PIN MERCURY FORCE 40 HP , 2T, 2CYL, 1996R. Szukałem schematów u wuja góógle ale wszystkie są albo na 6 PIN albo z całkiem innymi kolrami kabli. Czy poniższe podłaczenie bedzie OK ? Może ktoś podrzuci jakiś schemat do tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Stacyjka napewno 5 pinowa ? Schemat jest okey brakuje ssania z manetki raczej stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Stacyjka: SSanie - żółto/czarny- uruchamiane wciśnięciem kluczyka Gaszenie - Czarno/ żółty (zrywka równolegle do stacyjki) - uruchamiane zwarciem do masy Rozruch - żółto/czerwony - szeregowo przez wyłącznik neutral do rozrusznika Fioletowy - plus po stacyjce - podanie +12V na zegary, buzzer itd Czerwony - Plus 12V z baterii Czarny - masa ( minus 12V) Dodatkowe kable: Beżowo/nieb - masa z czujników do brzęczyka Szary - Tacho Fiolet - wyprowadzenie plusa na zegary i trym Nieb/biały - trym góra Ziel/biały - trym dół Czarny - masa Beż - czujnik temperatury do wskaźnika ( nie mylić z wyłącznikiem temperaturowym podłączanym do brzęczyka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.