tomkap Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Wymieniałem już wirniki, i zawsze stopa ładnie wychodziła. W tym silniku mam biegi w rumplu i nie mogę wyjąć stopy bo zwyczajnie trzyma pręt od biegów. Chodzi o silnik Mercury Viking 2 suw z ostatnich lat produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Wymieniałem już wirniki, i zawsze stopa ładnie wychodziła. W tym silniku mam biegi w rumplu i nie mogę wyjąć stopy bo zwyczajnie trzyma pręt od biegów. Chodzi o silnik Mercury Viking 2 suw z ostatnich lat produkcji. Nie znam tego konkretnego silnika,ale smiem twierdzić,że jest podobnie zbudowany do tych,które znam a więc.. poszukaj gdzieś z boku stopy okienka,w którym będzie połączenie ów cięgna.W rucholu od lewara jest taki przeziernik i tam się rozpina biegi.Jeśli nie będzie przeziernika to albo rozpina się gdzieś na dole,albo na górze bo rozpiąć się musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkap Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Rozebrałem jakoś. Cięgno wewnątrz, po zluzowaniu stopy trzymała pchełka. Najgorsze okazało się jednak to że chłodzenie znikło a wirnik okazał się cały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.