wisien62 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 witam wszystkich. potrzebuje schematu albo do czego służy gniazdo z dwoma zielonymi kablami pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Spytaj wróżbitę Macieja, on widzi wszystkie gniazdka. ::) Schemat znajdziesz w serwisówce. Nawet nie raczyłeś napisać gdzie masz to gniazdo... :-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Prawdopodobnie jest to wyjście z cewek statora na ładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 z prawej strony jest włącznik start-stop, a z lewej jest gniazdo zakręcone takim jakby korkiem i dochodzą do tego dwa zielone kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 owszem -kable wychodzą ze statora ale niema na nich żadnego napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Jak nie ma na nich napięcia ( podczas pracy) to cewka ładowania uwalona. Powinien być prąd przemienny na tych kablach, który po wyprostowaniu i ew. regulowaniu może być użyty do ładowania aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Witam.Owszem jednak jest prąd zmienny na tych kablach ale pulsujący. Po podłączeniu regulatora napięcia jest zmiana na stały ale też pulsuje.Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Na podłączonym do akumulatora?? eee... mam pewne wątpliwości co do metody pomiarowej lub nazewnictwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Jeżeli podłączyłeś to do „ regulatora „ który jest tylko dwu lub cztero diodowym prostownikiem to tak napięcie na wyjściu ma inny przebieg niż stałe . Jednak obawiam się że nie zobaczysz tego na zwykłym mierniku , on po prostu pokaże wartość zależna od obrotów silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.