milo78 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 WITAM Mam prośbę do bardziej doświadczonych moje pytanie dotyczy manetki Quick Silver. 1. Co to za złączka i co do niej można podłączyć(obrotomierz). Po ostatnim serwisie mojego silnika wydobyłem z odcinka Manetka - silnik , właśnie taką kostkę z dołączonym przewodem i..... nie wiem do czego służy. Prośba o pomoc. Mam jeszcze jedno pytanko do czego przy manetce służy ta regulacja??? [edit musti - przeniosłem do odpowiedniego działu i poprawiłem nazwę silnika] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Najprościej chyba wpisać w jakiś tłumacz online... no ale :-X. Dosłownie to gazu tarcie w domyśle regulacja oporu manetki gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Może te zdjęcia ci pomogą podaj Model manetki kable łączysz z manetką stacyjka ssanie itp może posiadasz nie odpowiednią manetkę model silnika ?? http://upload.secondsun.pl/img/1400658843photo_1.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1400658881b6enie.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo78 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Dziękuję bardzo za podpowiedzi nie wiem co to za wtyczka a widać że jest oryginalna i nie wiem dlaczego nie została podłączona. Na moim silniku też są dwa przewody nie podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Ta dodatkowa wiązka jest pod zegary: obrotomierz, wskaźnik trymu itp. http://upload.secondsun.pl/img/1400663814zegary.png zegary.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo78 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Dzięki za podpowiedź , a może ktoś podpowie dwa przewody nie podłączone na silniku do czego służą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Pewnie pod jakiś opcjonalny czujnik... dodałem schemat, może będzie prościej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Pobierz PDF z linku na dole i tam masz napisane pod D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_motorowodniak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 witam wszystkich, podpiszę się pod tym wątkiem bo uważam, że tematyka podobna, zmieniłem zegary na nowe i jest jeszcze miejsce na jeden mały zegar na pulpicie i chodził mi po głowie wskażnik trymu(skończy się chyba na zegarku do pokazywania godziny bo nie mam więcej pomysłów). dodam, że chodzi o silnik mercury 91 rok 60 km dwusów z dozownikiem. zapoznałem się z lekturą na całym forum i z manuala schematy oraz na stronce dystrybutora częściami w którym to można wpisać nr seryjny silnika i pokazane są schematy konkretnego modelu i doszedłem do wniosku że mój silnik nie był wyposażony w czujnik trim sender o któym pisano na forum. a brązowo biały przewód "wolny" wystaje w silniku razem z brązowym oraz dodatkowo brązowy "wolny wychodzi zmanetki. sądzę, że instalacja jest przystosowana ale czujnika brak. Czy mam rację? ewentualnie czy taki czujnik można kupić osobno i jaki jest koszt takiego. Poniżej zdjęcia Pozdrawiam, michał Malibu 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajo Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Witam czy orientuje się ktoś do czego służy ten przełącznik pod stacyjką ( taki schowany pod czarna obudową )? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Tam się wczepia zrywkę :-[ ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajo Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Też tak myślałem ale trochę dziwny ten przełącznik żeby tak jakoś zaczepić zrywkę , wygląda on mniej więcej tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Zrywka w tym przypadku to zwykła linka z oczkiem. Przełączasz na dół ( w tej pozycji zapłon jest wyłączony) zakładasz oczko i podnosdisz do góry. Pociągnecie za linkę przerzuci hebel na dół i wyłączy zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Po to jest osłona aby oczko nie spadło z wyłącznika. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav87 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Witam, czy ktoś mógłby w prosty sposób opisać okrągły wtyk z 4cioma pinami w manetce quicksilver ? Moja motorówka była wcześniej podłączona z silnikiem Honda i do manetki wychodziły 3 przewody jak widać na zdjęciu. Teraz posiadam silnik Mercury 15 hp i manetkę quicksilvera właśnie z takim okrągłym gniazdem chciałbym podłączyć do niej obrotomierz wskaźnik akumulatora oraz wskaźnik poziomu paliwa prawdopodobnie całość jest w właśnie w tych 3 przewodach widocznych na załączonym zdjęciu . Bardzo proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny , pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.