deadguy12301 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Witam! Mam taki problem: silnik ni stąd ni zowąd utracił moc. Przy pierwszym odpaleniu w dniu (testowaliśmy łódkę) chodził niesamowicie 30-32 mph po wytrymowaniu, łódka pod obciążeniem wchodziła w ślizg bez problemu. Przewieźliśmy łódź na lawecie ok 200 km, zwodowaliśmy na innym akwenie znowu chodzi pięknie gasimy silnik dolewamy paliwa (troszkę zaczął przerywać bo mu brakowało w filtrze na linii paliwowej widać było braki) i zaczął sie problem silnik stracił moc, w 4 osoby już w ślizg łodzi nie wprowadził,w pojedynkę max 15-18mph wyciągnął i do tego trzęsie sie, tak jakby rzuca go trochę i na niskich i na wysokich obrotach. Przy płynięciu nie wchodzi na wysokie obroty przy ręcznym gazie przy pomoście wchodzi bez problemu. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie jest problem lub gdzie go szukać? Wszystkie kable posprawdzałem, gaz idzie do końca (aż do ogranicznika w silniku), świec samych nie sprawdzałem. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz mianowicie położenie przepustnicy nie idzie równo z obrotami najpierw nie reaguje następnie po przekroczeniu pewnego progu wchodzi na obroty, nie jest to wina cięgien bo przepustnica w silniku idzie równo z manetką bez luzów. POMOCY! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrvat Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Typowy objaw braku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Na początek wszystkie filtry do przejrzenia, prawdopodobnie jak pływałeś do końca paliwa do silnik zassał jakieś paprochy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jesteś pewien, że pali na wszystkie cylindry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Odpowietrzenie linii wysokiego ciśnienia paliwa się kłania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 water water i jeszcze raz water w układzie paliwowym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadguy12301 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Dzięki za pomoc, w sobotę będę się bawił w przeglądanie i próbowanie. Mam jeszcze tylko pytanie, czy mogę sam odpowietrzyć układ linii wysokiego ciśnienia paliwa? Sprawdzę jeszcze czy pali na wszystkie cylindry przeglądne filtry i dam znać, czy coś znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 nie możesz :D To ja się rozpędziłem. EFI mnie zmyliło. W Twoim zamontowali TFI system i tam układ powinien się sam odpowietrzać przez regulator ciśnienia. Może potrzebuje trochę czasu na odpowietrzenie. A na pewno dolaliście benzyny? Sprawdź w odstojniku filtra czy tam jest tylko benzyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.