dzikipumba Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam! Od dzisiaj mam duuuuży problem silnik jak w opisie po uderzeniu srubą w kamień(śruba pogięta) stracił przekaz mocy,tzn.silnik pali, sruba stoii. biegi wchodzą (biegi w rumplu) kręcąc srubą w odwrotnym kierunku słychac prztykanie sprzęgła.w stronę napędu chodzi ciężko lecz tłoki stoją....problem zrobił sie pilny bo mam wyjazd w przyszłym tygodniu na mazury i jak...na pagajach pontonem ....POMOCY dziekuje z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 sprawdz czy hub w srubie nie zerwał sie.hub to tak frezowana tulejka oblana gumą i wciśnięta w śrubę jesli hub siedzi sztywno to znaczy ze spodzina do robienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam szkutnikamator Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Rozbieraj zaczynając od śruby - sprawdź , potem rozbierz spodzinę i zobacz co z wałkami i zębatkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Rozbieraj zaczynając od śruby - sprawdź , potem rozbierz spodzinę i zobacz co z wałkami i zębatkami... Z rozbieraniem spodziny bym poczekał. Najpierw ,,popychadło" od biegów trzeba sprawdzić. Zdemontuj spodzinę i sprawdź jak chodzą biegi. Czy we wszystkich pozycjach pracują normalnie. Mogło pójść łączenie wału korbowego z wałkiem zdawczym/pionowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipumba Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Dzieki za sugestie...biegi wchodzą normalnie, po odkręceniu spodziny, wałek wychodzący z pompy też się kręci. stawiam na połączenie z silnikem,czyli muszę odkręcic całą kolumne co by się tam dostać .........czy to duże koszta......kruca,zawsze coś nawiwijam, ku uciesze połowicy :'( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie rozpędzaj się zanadto. Sprawdź śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipumba Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 :( ...Scieło wałek przy połączeniu silnika ze stopą....tak na szybko jakieś 800 pln....a na e-bay 13 dolców....ależ ceny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Podaj wymiary, znjadź ten wałek tutaj : http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/parts.html Może coś się znajdzie w lamusie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipumba Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Na tej stronie to by był wałek nr.9 http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mariner/8%20%282%20CYL.%29%282-STROKE%29%28International%29/0N027903%20THRU%200N055109/Gear%20Housing%28Driveshaft%29/parts.html długość tego wałka to 635mm około...ostatni model dwusuwa marinera szukam ale tylko nowe i na zamówienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipumba Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 acha krótka stopa wałek mierzony metrówką.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Jeszcze średnice jakieś byś mógł podać i ilość wypustów na górze i dole wałka. Na jakiej wysokości jest impeller ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikipumba Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Srednica frezu dolnego 11 mm.10 frezów na dole pierwsza polerka od strony freza 14mm ,druga po 10 mm,15mm trzecia po 90mm 16mm, odległość od progu do klina pompy wody25.5 mm gniazdo klina 12.5mm gorny frez srednica 11mm 10 frezów,długoścfrezu około 31mm le zerwany i skręcon,ysrednica na wysokości pompy wody 12.5mm,odległośc razem z frezem do przetoczenia pod pompę wody 176mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.