lukasz88 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Witam plywalem dzis lodka z silnikiem mariner 9.9 wszystko bylo dobrze odpalal dobrze ustawialem zawsze przepustnice na start, gdy chcialem odplynac w inne miejsce nagle cos sie zmienilo i bieg neutralny byl na pelnym przekreceniu przepustnicy biegu wstecznego krecac w lewo normanie dodawal przyspieszal dziala dobrze wszystko tylko nie ma wstecznego teraz. Nie wiem jak dokladnie to wytlumaczyc ale tam gdzie jest wsteczny teraz jest neutralny i nie ma wstecznego biegu w gole co sie moglo stac ? nie znam modelu niestety plywalem pierwszy raz jestem troszke zielony jezeli chodzi o silniki do motorowek dodaje zdjecie jak wyglada silnik motorowka szwagra mam nadzieje ze da sie to jakos wyregulowac czy cos z tym zrobic zeby wrocilo do normy bo mnie zamorduje :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jeśli biegi załączasz cięgnami to mogło się coś rozregulować, ale jeśli dźwigienką na silniku, to raczej coś poważniejszego... Niby widać i sterociąg i rumpel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz88 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 To jest zdj z internetu zeby bylo wiadomo jak wygl silnik, a biegi zmienialem ta dzwignia z raczka co sie przekreca w lewo gaz w prawo wolno i wsteczny a na srodku bieg neutralny i start. Chce odpalic przekrecam na start ciagne za linke tak jakos dziwnie ciezej sie ciaglo niz zwykle a silnik nagle gaz i plyne mimo ze bylo na tym start ustawione, zeby zwolnic, stanac musialem przekrecic na koniec czerwonego pola tam gdzie jest pelna predkosc wstecznego i dalej juz sie nie kreci i nie ma wstecznego :/ tylko dziwi mnie to co ja moglem zrobic ze tak sie stalo normalnie krecilem ta dzwignia nie plywalem szybko wstecznego uzylem moze z 3 razy tylko a tu nagle takie cos :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 To musisz sprawdzić wszystkie dzwigienki, czy coś się nie wygło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz88 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Dzwigienki w tym drazku sterowania ? Tam widzialem jest rurka metalowa co sie kreci gdy steruje gazem i jakies kabelki wniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 A spodzina się nie odkręciła? Sprawdź dokładnie mechanizm w rumplu. Może coś się przesunęło albo linka spadła z prowadnicy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 albo w przekładni zębatka od wstecznego wytarła alum. tuleje zamykającą przekładnię i się odsunęła od trybu atakującego = zginął wsteczny. Tak miałem już w tym modelu Mercurego. lub w tym Mercurym jest mechanizm automatycznego załączania biegów w rollgazie i coś się "pokićkało" w tym mechanizmie, jest on po lewej stronie silnika, siedząc przy rumplu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz88 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ta przekladnia jest w tym drazku ? Da sie to jakos rozebrac i sprawdzic ? Ewent naprawic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 ta przekładnia to jest spodzina silnika, bez specjalnego klucza i wiedzy nie rozbierzesz... sprawdź czy olej w spodzinie nie zawierza opiłków aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 W rumplu jest mechanizm trzymajacy linki.takie plastikowe kółko na precie z frezami. Wyrobiło śie mocowanie frezów. Kup kołek sprezysty 3x 40.nawierc i zakołkuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz88 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 A zdarzylo ci sie cos takiego ze myslisz ze to moze byc to ? I gdzie ja taki kolek kupie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam szkutnikamator Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 kup nowy silnik i po sprawie :-) Zamiast grzebać samemu - przyznaj się szwagrowi bo może wie o co chodzi i uda Ci sie nic więcej nie zepsuć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz88 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Tak chyba zrobie bo jak sam zaczne cos dzialac to juz calkiem bedzie do kosza pytalem bo mialem nadzieje ze to moze kwestia tych linek czy rurki metalowej w rumplu co sie kreci ze moze cos sie poluzowalo albo rozregulowalo i wystarczy cos przestawic dokrecic czy wyregulowac ale dzieki wszystkim za checi i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.