Mati82 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam motorowodniaków czy gwint w tulei zamykającej spodzinę w tych silnikach jest prawo czy lewo skrętny, czy w serwisie Mercury jest jakiś oryginalny klucz, aby tą tuleję wykręcić ? Jak sobie Panowie radzicie z rozkręceniem takiej kilkunastoletniej spodziny, bo dostęp to tej tulei jest słaby i korozja aluminium też pewnie robi swoje, używając słowa tuleja chodzi mi oczywiście o BEARING CARRIER z katalogu części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Stojąc za śruba odkręcasz odwrotnie do wskazówek zegarka czyli normalny prawy gwint. niewiem jak w takim małym silniku ale w wiekszym jest jeszcze blaszka zabezpieczająca ale to musisz w parts catalogu sprawdzic.Spsikaj to jakims penetratorem np WD40 na noc delikatnie opukaj dookoła i próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.