Kerio Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witam Potrzebuję pomocy bo mi już pomysłów brakuje, a mianowicie... Zaplanowałem sobie wyjazd na WJM w czwartek i w sobotę chciałem przygotowywać jachcik do pływania i nie odpalił. Silnik 4.3 MPI z 2006r zawsze palił od ręki nawet po zimie. Zatankowałem do pełna, akumulator naładowany, zrywka ok, sygnał po przekręceniu stacyjki jest, bezpieczniki ok, przejrzałem złączki i ok, switch pozycji neutral ok, pompa elektryczna słyszana po przekręceniu stacyjki. Jedyne co zauważyłem to jak rozrusznik silnikiem kręci i się puści stacyjkę to tak jakby zapalił na sekundę i zgasł bo nawet troszkę lekkiego dymu widać z filtra powietrza. Łódź stoi w Katowicach i tu nie ma serwisów co by ktoś mądry mógł by zajrzeć, lub doradzić gdzie kopać. łódka miała postój zaledwie niecałe dwa miesiące a jest ciepło. Jak ktoś ma wiedzę konkretnie co może być przyczyną tej dolegliwości co bym mógł to zdiagnozować to będę wdzięczny. Jak mi się nie uda do czwartku odpalić to z wyjazdu nici i sezon się już dla mnie skończy w tym roku :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Trzeba sprawdzić czy jest iskra i jaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 No w centrum Katowic to może nie ale w odległym Krakowie tak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerio Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Odpaliłem :) ........po sprawdzeniu iskry która była też ok postanowiłem zadzwonić do jakiegoś serwisu. Zadzwoniłem do Krakowa do serwisu Speed Max gdzie miły Pan koło 15 minut swojego czasu poświęcił mi na wspólną diagnostykę. Lecz po ustaleniu że już wszystko przejrzałem zaproponował abym jeszcze manometr podepną do listwy zasilającej wtryski paliwem i sprawdził ciśnienie jakie pompa podaje. Tak się składa że manometr miałem do mierzenia ciśnienia klimatyzatorów :) i spasowały przewody. No i teraz rzecz której nie jestem do końca zrozumieć się stała, po podłączeniu manometra na metrowej długości przewodu spadło ciśnienie na listwie i po przekręceniu zapłonu zapalił silnik. Ciśnienie pompy podczas pracy było ok, koło 4 bar .Odpalałem ją potem ze 20 razy i zawsze było ok, lecz jeszcze nie idealnie tak ze dwie sekundy dłużej niż prze awarią. Dziś rano po też ją odpalałem i dopiero za trzecim razem zapaliła. Podsumowując tak czy siak zabieram ją na Mazury może jak pochodzi dłużej to coś ją przeczyści. Chcę podziękować chłopakom z serwisu z Krakowa że mnie nie zbyli i raczyli pomóc i wszystkim z forum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 A może spotkanie na jeziorach? Skąd startujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerio Opublikowano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Start z Ruciane Nida z PTTK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 To płyń na Północ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.