skipper Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 W końcu Mercruiser wprowadza nowy silnik, całkowicie od nowa zaprojektowany,reklamowany jest jako ten który daję taką samą moc jak V8,z opisu wynika że został zaprojektowany wyłącznie do użytku morskiego,czyli nareszcie żaden przeszczep tylko coś specjalnego do łodzi; Specifications 4.5 MPI Horsepower 250 hp (183.88 kw) Dry weight 424 kg Revolutions per minute (RPM) ranger 4800-5200 Displacement in liters CID 4.5/275 Cylinder layout V Number of cylinders 6 Fuel system MPI Fuel type Gasoline Fuel requirement 87 Octane/up to 10% ethanol SmartCraft Yes Digital Throttle and Shift Optional Closed cooling Optional Water drain system Alpha Optional Water drain system Bravo Standard Porównując parametry do 4.3L widać że waga niestety prawie taka sama tylko 6kg mniej,natomiast wyższa moc i obroty,niestety nie podają jaki ma moment. Z ciekawostek chodzi jak jak i inne na 87 oktan,czyli nasza nie istniejąca niebieska która dalej jest w sprzedaży w USA. http://upload.secondsun.pl/img/1423077950cacheimage.ashx.jpeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dla ścisłości w Europie i Ameryce według innych norm oznacza się liczbę oktanową i w przybliżeniu 95 europejska to 87 amerykańska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgadza się,jak to u nich wszystko musi być inne,jedni mówią żeby do naszej liczby oktanowej dodać 2 oktany inni że 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Ciekawe jak na ruskiej bedze chodził 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 W końcu Mercruiser wprowadza nowy silnik, całkowicie od nowa zaprojektowany,reklamowany jest jako ten który daję taką samą moc jak V8,z opisu wynika że został zaprojektowany wyłącznie do użytku morskiego,czyli nareszcie żaden przeszczep tylko coś specjalnego do łodzi Szczerze wątpię i w jedno i drugie gadanie marketingowca a powiększona pojemność mogła sie wząsc np. ze zmiany głowicy lub skoku tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 No coś Ty . Silnik po piątym szlifie. Lżejszy przecież. A moc max podkręcona obrotami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.