Adek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witam panowie mam problem, mianowicie płynąłem wczoraj i nagle alarm się włączył przegrzania silnika. Silnik wyłączyłem poczekałem aż ostygnie po czym ponownie włączyłem i temperatura znów wzrosła aż alarm się włączył. W przewodach tam gzie powinna być woda było sucho. Jak można sprawdzić, która pompa walnęła ta w zetce czy ta przy silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Odkręć przewód przy termostacie ten co idzie od przekładni i zobacz czy pompa w zetce daje wodę chwile poczekaj jak pociągnie chyba że wirnik się z kończył lub za ciągłeś jakiegoś syfu i kratka się zapchała pompa przy silniku jest tylko cyrkulacyjna sprawdź termostat choć termostat zamknięty czy otwarty woda powinna chłodzić kolana (kolektor) jak nie leci tutaj to musisz do wirnika się dostać zapewne padł . Co do pustego węża jak sprawdzałęś mógł być pusty jak silnik nie pracował woda spłyneła do kolektora sprawdz na pracujacym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dzięki tak zrobię :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam, odkręciłem przewód tak jak napisałeś i dmuchnąłem w przewód w celu sprawdzenia drożności, okazało się że powietrze ładnie i bez oporów przechodzi przez zetkę i wylatuje w postaci bąbelków na powierzchnię. Teraz zapalam silnik czekam dwie minuty i obserwuję przewód i wskazówkę temperatury. woda z przewodu nie leci temperatura po dwóch minutach nawet nie drgnęła. Silnik wyłączam. Na 100% wirnik, tak? Proszę o potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeszcze jedna rzecz. Oczywiście łódź wychodzi z wody, spuszczam olej z zetki ale czy muszę całą zetkę odkręcać czyli sześć śrub czy mogę odkręcić tylko tą część zetki, gdzie znajduje się pompa? tam są cztery śruby po dwie na stronę w połowie zetki. Jesteście bardziej doświadczeni i proszę o pomoc w tej kwestii. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 ..Jak można sprawdzić, która pompa walnęła ta w zetce czy ta przy silniku? Albo masz w zetce albo przy silniku. Jaką masz zetkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 alpha one gen II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 To tak jak w zaburtowym. Zdejmij tylko spodzinę i pompka Twoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.