bartxt Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 witam Dzis troszkę grzebałem przy silniku I podczas sprawdzania węzy wyczułem jak by ciało obce w najgrubszym weżu???? ??? ??? Przestudziłem silnik i zdjołem wąż I schok!! zobaczyłem splataną skorodowaną spreżynę I mysle nie skad ona sie tam wzieła??? czy to jaks czesć termostatu?? Ale w wężu??? wywaliłem caly ten galimatias i ponownie odpaliłem silnik. Chodził ok 30min na wolnych. Temp była jak zawsze ale zauważyłem zimniejsze kolektory, czy ona miała tam być???? Sam już :-X :-X :-X :-X nie wiem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam szkutnikamator Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jeśli to na wężu ssącym to jest możliwe - zapobiega "wklęśnięciu się węża" - tak mi kiedyś powiedziano... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1212 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Sprężyny wkłada się do węży po to aby sie nie załamywały na zagięciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Skorodowana czy zakamieniona? Powinna być nierdzewna a nie wyjęta z rury od odkurzcza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zakamieniona to rozumiem, ale korozja jej też nie oszczedzila :-\. Czyli co? powinienem sobie dorobic... Czy moge pływać bez tego ustrojstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Admin chyba śpi :D :D Ktoś mógłby poprawić te BYKI w tytule C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Admin chyba śpi :D :D Ktoś mógłby poprawić te BYKI w tytule C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) C:-) Jak się dobrze wczytać, :D to żywcem wzięte z kwestii żandarma w 'Allo 'Allo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Admin chyba śpi :D :D Admin był w terenie - poprawione C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 :D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Panowie nie jesteśmy na forum" Języka Polskiego" Piszecie posty o jedną pominiętą głoskę, ale każdy doskonale wie o co chodziło mi w pytaniu. Hm.... Specjalne pozdrowienia dla wszystkich forumowych językoznawców :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Oj,chyba nie jedną. Poprawić też trzeba tytuł bo, np. dla wyszukiwarki jest istotna różnica pomiędzy Mercruiser a Mercuriser. O sprężynie przecież już wiesz dlaczego się je montuje wewnątrz węży. To, że znalazłeś ją w najgrubszej rurze ( w domyśle rura ssąca pompy cyrkulacyjnej) każe się znowu domyślać jej pochodzenia. W obudowie termostatu jest taki ,,zawór" z dwoma kulkami a sprężyna ,,reguluje/wyrównuje" ciśnienie wody po obu stronach bloku silnika i może ktoś to rozkręcił i założył rdzewną sprężynę nie szukając kulek i nakrętek w obiegu. Ale to tylko domysły bo dalej nie znamy rozmiarów znaleziska. Poza tym przydałoby się więcej wiedzieć na temat samego silnika, jego sytemu chłodzenia i rodzaju przekładni (alfa czy bravo). Znajdź tutaj swój silnik: http://www.boats.net/parts/search/Merc/Mercruiser/1998/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Wielkie dzieki Mikijet z zdefiniowanie tematu. I sorki za błąd w tytule. Musze jeszcze oswoić się z nowa marką :( próbowałem także wpisać nr: silnika w ta wyszukiwarkę ale jakoś nie może go odszukać :-[ Mam taki nr: silnika OF006551 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 https://www.mercruiserparts.com/selectSerailRange.asp?doc_nbr=4%2E3L+%28GEN+II%29+%282+BBL%2E%29+++GM+262+V-6+1993-1995 https://www.mercruiserparts.com/Show_Pictures3.asp?dnbr=801874%2093&ivar=images/COMMON/38450.png&inbr=1599&bnbr=160&bdesc=INTAKE+MANIFOLD+AND+FRONT+COVER https://www.mercruiserparts.com/Show_Pictures3.asp?dnbr=801874%2093&ivar=images/COMMON/38758.png&inbr=1599&bnbr=125&bdesc=STANDARD+COOLING+SYSTEM%28DESIGN+II%29 https://www.mercruiserparts.com/Show_Pictures3.asp?dnbr=801874%2093&ivar=images/COMMON/38756.png&inbr=1599&bnbr=120&bdesc=STANDARD+COOLING+SYSTEM%28DESIGN+I%29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Z podziękowaniem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.